1

Onderwerp: My little pony taart voor het eerste feestje voor mijn eigen meisje !

Marit werd 5 jaar en dus had ze haar eerste kinderfeestje. En na een heel jaar van prinsessen was het nu ineens; Mama, ik wil een My Little Pony taart. Ok....natuurlijk meisje !

Door een bruidstaart vorige week kwam ik eergisteravond pas aan boetseren toe, dus een avond geknutseld aan onderstaande witte pony. Marit 's morgens: Oh, die is mooi mama ! Maak je er nu ook nog een roze en een gele bij? ... euh nee, dat redt mama niet meer qua tijd :(. Maar toen ze de hele taart zag, vond ze hem helemaal super zo , gelukkig maar. Op verzoek gevuld met slagroom een aardbeivlaaivulling.

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/MylittleponytaartMarit5jaar001.jpg http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/MylittleponytaartMarit5jaar005.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: My little pony taart voor het eerste feestje voor mijn eigen meisje !

Leuk geworden!
Hoe doe je dat met die gegolfde rand aan de zijkant?
Als ik zo vrij mag zijn, dat te vragen?  :D
Gr. M

3

Leuk geworden!
Hoe doe je dat met die gegolfde rand aan de zijkant?
Als ik zo vrij mag zijn, dat te vragen?  :D
Gr. M

4

Lief geworden.

5

Leuk!

6

Mooie strakke taart , mooi geboetseerd ook!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

7

Marvivman: Ik heb lichtroze marsepein uitgerold iets groter dan de doorsnede van de taart en toen het in golven uitgesneden. Dit vervolgens bovenop de al beklede taart gelegd en zachtjes aangestreken. Met een sliert witte fondant heb ik de rand vervolgens afgewerkt.

Groetjes, Conny

8

cbuckens schreef:

Marvivman: Ik heb lichtroze marsepein uitgerold iets groter dan de doorsnede van de taart en toen het in golven uitgesneden. Dit vervolgens bovenop de al beklede taart gelegd en zachtjes aangestreken. Met een sliert witte fondant heb ik de rand vervolgens afgewerkt.

Dank voor je uitleg. Vind het echt een leuk effect.