1

Onderwerp: taartvorm hello kitty

Hallo meiden,

Even een vraagje. Ik heb een taartvorm van hello kitty gekocht vanmiddag. Ik vroeg me af of jullie mij tips kunnen geven hoe, en waarmee, ik deze taart kan kleuren/decoreren? Als hij gebakken is heeft de taart gewoon een taartkleur maar ik wil graag de kleuren van hello kitty er in terugbrengen. Heeft iemand tips/adviezen?

Bedankt alvast!

2

Re: taartvorm hello kitty

eh....gewoon wit gezichtje, zwarte oogjes, geel neusje en roze strikje?
Of bedoel je iets anders?

3

Ja dat bedoel ik wel inderdaad maar doe ik dat met marsepein/fondant? En zo ja hoe krijg ik dan de juiste maat van alles? En dan de opstaande randjes van het gezichtje op de taart? Ik doe het taart bakken/cc maken nog niet zo heel erg lang dus ik weet niet zo goed hoe ik hier mee aan de slag moet. Snap je een beetje wat ik bedoel?

4

IK bak hem meestal en dan bekleed ik hem met witte fondant als je goed drukt zie je alle vormen heel goed en dan vul ik daarna de rest vd kleurtjes aan dus ogen strik snorharen etc etc. ook weer met fondant of marsepein net wat ik heb qua kleur die ik nodig heb. Heb het strikje ook weleens gemaakt met ready to use icing maar vond dat zelf niet fijn werken.