Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Zo laten of nog meer toevoegen ( Zie foto)
Pagina's 1
ik zou hem zo laten, misschien lagns de rand of langs HK nog de naam en/of leeftijd van het meisje?
ik vind hem erg mooi en strak trouwens!
Ziet er al goed uit hoor!
Ik zou Kitty zo neerzetten dat je niet de naad van de sierrand onder vooraan in het midden hebt. en inderdaad iets van een naam en/of leeftijd.
maar verder niet teveel aan doen hoor!
Lief taartje...en omdat je er om vraagt...
Ik zou bovenop een rondje doen waar hello kitty op zit, vind ik altijd mooier dan een toppertje zo kaal op de taart
zoiets als deze van Mikki
En als je haar er dan op zet zorg dan dat het snijrandje aan de onderkant van de taart aan de achterkant zit.
Verder niets aan doen volgens mij
Lief taartje...en omdat je er om vraagt...
![]()
Ik zou bovenop een rondje doen waar hello kitty op zit, vind ik altijd mooier dan een toppertje zo kaal op de taart
zoiets als deze van MikkiEn als je haar er dan op zet zorg dan dat het snijrandje aan de onderkant van de taart aan de achterkant zit.
Verder niets aan doen volgens mij
Inderdaad leuk, zo'n "kleedje" waar ze op zit.
Ik vind het zo juist heel mooi puur en lief. Perfect voor een klein meisje! Echt een leukerdje, hoor!
Wel leuk om over de onderrand nog een rondje, of embleempje te maken met daarin haar leeftijd en/of naam.
Hello Kitty lijkt een klein beetje verbaasd te kijken, of is dat alleen op de foto? Misschien omdat ze wat naar achteren helt? Maar dat kan ook door de de positie of vervorming van de foto komen.
Ik kreeg meteen een deja vu van mijn eerste HK. Ik denk dat ik dezelfde howto gebruikt heb, want een precies hetzelfde jurkje. Leuk om te doen, he, maar best een werk! Ik heb wat gespeeld met de positionering van hoofd en armpjes om haar wat liever te laten kijken. Want in de ogen en mond zit immers weinig uitdrukking, dus daar kan je niet mee spelen.
Hier een fotootje:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=171269
Maar uh.. hij is zo ook al helemaal leuk hoor! En 10 keer strakker dan dat ik dat kan! Meisje en ouders zullen er vast heel blij mee zijn!
Nou @mieperdemiep....Heb je Kitty ff bekeken maar die is mooi zeg.....Dat koppie is echt Kitty....Volgende x moet d emijne iets ronder denk ik.....Ach voor mijn 3e taartje ben ik er best trots op. En ik denk dat ik het maar zo laat al is een kleedje er onder ook wel erg leuk.
Ik heb nog ff om er over na te denken.....Tnxx You all!!!
Ziet er al goed uit hoor!
Ik zou Kitty zo neerzetten dat je niet de naad van de sierrand onder vooraan in het midden hebt. en inderdaad iets van een naam en/of leeftijd.
maar verder niet teveel aan doen hoor!
zou ik ook doen
@bianca...Ik heb geen letters en cijfer uitstekers....Die moet ik nog krijgen van sinterklaas, de kerstman, de paashaas en anders hopenlijk met mijn verjaardag
HK mist snorharen
verder misschien iets om de naad in je sierrandje af te dekken. kun je de volgende keer beter proberen aan de achterkant te krijgen
evengoed leuk taartje zo!
Volgens mij komen die snorharen wel goed, want ik las in je berichtje dat je dat er nog op moest doen. Maar doe niet zoals ik.. ik was het ook van plan.. Nog even uitharden, je kent het wel.. doe ik wel op het laatst.. en voor ik het wist de snorharen vergeten, zoals je op de foto ziet. haha!
Je kunt ook kijken of je gewoon met de hand het cijfer van de leeftijd kan snijden met een mesje. Dat deed ik tot nu toe en ging ook best. Je kunt ook dan zo'n plaatje met het cijfer precies over de naad doen, is dat ook weer opgelost.
Maar zoals gezegd; hij is nu ook al super, hoor!
Ik heb bij zo'n taart ook altijd iets dat ik nog eigenlijk zou willen doen, maar geen tijd meer voor heb. Het mag ook wel een keer goed zijn zoals het is.
@ sweetTooth....Die snorharen zitten er inmiddels op hoor En die randjes afwerken ben ik van plan om pareltjes op te plakken. De mold is niet zo lang dus heb zelf 3 naadjes
. Of mss een strikje op plakken....
@ Mieperdemiep..Ik las net ergens op het Forum dat morgen de letters en cijfers in de aanbieding zijn bij de Bart Smit....Dus 1 x raden waar ik morgen heen ga
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Zo laten of nog meer toevoegen ( Zie foto)