1

Onderwerp: Opdracht voor schoonzus

Mijn schoonzus haar moeder wordt morgen 70 jaar en de vraag was of ik een taartje wilde maken en kon natuurlijk geen nee zeggen.

Haar moeder is Moluks dus graag de tekst Gefeliciteerd in het Moluks + de vlag en haar moeder zegt altijd "ik hou van you"en kent dit in 40 talen dus ik vond het leuk om aan de zijkanten "ik hou van jou "en het moluks en vele andere talen neer te zetten.
Ook zit haar moeder al ruim 50 jaar vrijwillig bij het leger de heils dus ook graag het logo.
Verder heeft haar moeder een kikker verslaving en geeft al jaaaaren kookles als hobby dus de vraag of er kikkers gemaakt konden worden waarvan ook 1 kikker als kok.

Dit is het resultaat geworden.

http://i286.photobucket.com/albums/ll110/mamavanJaycee/2011-11-150011.jpg

Ze komt 'm morgen ochtend ophalen...ben benieuwd.. :)

2

Re: Opdracht voor schoonzus

Echt geweldige leuke taart!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

Wat een leuke persoonlijke taart!

4

Wat een leuke taart!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

5

dat is wel een hele persoonlijke taart, heel leuk, is ze vast heel blij mee !  :thumb:

6

ik vind hem heel mooi!!

7

Leuk dat je alle persoonlijke elementen hebt weten te combineren in deze mooie taart!

8

Alle elementen komen er prachtig in terug en toch is er eenheid!! Heel mooi gemaakt! :thumb:

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

9

jeetje, wat een boel om te verwerken in een taart!! Maar het is je supergoed gelukt, het is nog steeds een mooie eenheid!!  :thumb:
En die kikkertjes zijn echt onwijs grappig  :Y

10

Dank jullie wel voor de lieve berichten. Ik werd net gebeld door de moeder van mijn schoonzus en ik had haar huilend aan de telefoon. Huilend van blijdschap :) . Het is een hele persoonlijke taart en ze zei "de taart is gewoon wie ik ben en dan uitgebeeld op een taart??". Zo'n heerlijk gevoel als je iemand zo blij kunt maken met zoiets simpels als een taart.
Dit is zeker 1 van de hoofdredenen waarom ik doe wat ik doen.  :)  :)

11

Kijk, dat is i.d. waarvoor je het doet!! :Y  Super mooi compliment wat je hebt gekregen.. :thumb:

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"