1

Onderwerp: Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen...

Hallo allemaal,

Ik kijk al een tijdje mee en vond het nu maar eens tijd dat ik me ook maar eens moest registreren.

Ik ben alweer 31 (bijna 32  :s ) en heb een dochtertje van 2 jaar.

Voor haar 1ste verjaardag hebben wij een verjaardagstaart op maat laten maken. Een 'echte' meisjes taart, veel roze met vlinders (het thema in haar kamer en geboortekaartje).

Hij was super mooi geworden, een 3 lagen stapeltaart. Maar  :nooo  toch niet helemaal zo als ik het in mijn hoofd had.

De dame in kwestie was tijdens ons gesprek voor de bestelling zo open en gastvrij dat ze me bijna al het matriaal heeft laten zien dat ze voor de taart ging gebruiken, van structuurmatten tot cutters.
Ze heeft me zo geinspireerd dat ik zelf maar aan de gang ben gegaan.
Ik wou voor haar 2e verjaardag een eigen taart maken !!! helemaal op mijn manier en het is gelukt !! Ik heb een Hello Kitty stapel taart gemaakt, was zo happy !!!  :lol: Iedereen vondt de taart heel mooi, maar voor mij was de belangrijkste reactie; Ohh mama, Kitty, mooi... *D

Ik ben dus al een tijdje bezig maar helaas alleen nog maar voor vrienden, ' later als ik groot ben' hoop ik er echt wat mee te kunnen doen. Het is nu een hobby die ik met veel passie doe. Op verzoek van al mijn vrienden heb ik maar een eigen site gemaakt. Wie weet wat het opleverd.

Graag wil ik alle mede bakkers/baksters bedanken voor al jullie tips en how to do's, heb er veel aan gehad.  :Y 

Groetjes,
Bianca

Re: Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen...

Welkom Bianca!

Re: Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen...

Welkom Bianca, en snel je foto's posten hoor, daar zijn we hier dol op  :Y