1

Onderwerp: Mijn 1ste merenque toefjes!

Uiteraard nog niet helemaal perfect maar het viel me nog niet tegen!
Zowel het maken,kleuren enz,misschien toch nog iemand tips om ze allemaal een beetje hetzelfde te krijgen?Waarschijnlijk veel oefenen!Bak ze!X Jo.http://www.mijnalbum.nl/Foto-HESF3K8L-D.jpg

Cake my day!
"Jollie's Cake's"

2 Laatst bewerkt door Thamar (15-11-2011 22:46)

Re: Mijn 1ste merenque toefjes!

Wat ik je als tip kan mee geven is dat je voor je stopt met knijpen even de spuitmond ligjes in de toef druk (niet zo hard dat je de toef induwt), want dan heb je in elk geval niet die punten omhoog.
Of misschien is dit ook nog een goede tip, www.passie.horeca.nl , hier kun je in de zoekfunctie het spuiten met een spuitzak zoeken en dan heb je er een filmpje van. misschien ook handig
En inderdaad veel oefenen! Hahaha

3

misschien tip wilton F1 gebruiken,kan je mooi grote toeven mee maken,in het midden beginnen met spuiten en dan met de klok mee tot je het hele rondje hebt gedaan en allemaal even groot is gewoon oefenen,oefenen en blijven oefenen.....mooie wrappers trouwens :thumb:

4

als ik misschien ook een tip mag geven. die ik van school heb voor die punt moet je eerder stoppen en als je bijv. 2 swirls of draais(rondjes die jemaaakt) er op de cake zet doe dat bij allemaaal dan even hard spuiten dan krijg je ze aardig gelijk.

Zie zien er goed uit voor de 1e keer

Heel vaak oefenen

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

5

Dank jullie voor de tips! :thumb:  :Y
Ga er weer mee aan de slag!
X Jo!

Cake my day!
"Jollie's Cake's"