Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor in de kerstboom.
Pagina's 1
Ontzettend leuk gedaan, maar hoe heb je dat " glas " gemaakt?
Oh, wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wilde dit jaar nieuwe ballen kopen, maar jij mag mijn kerstboom ook wel versieren, hoor
!
leuk!!
Het idee heb ik uit dit topic :
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=173046
@ Jacq : normaal heb ik altijd mijn boom in één kleur, maar had nu allemaal al cc-jes voor in de boom gekocht en dacht ach wat, dan ga ik dit jaar ook maar voor een hele bonte boom
De koekjes blijven wel goed hoor, zit geen ei of zo in en de versiering is allemaal suiker...
wauw, dat heb je super gedaan
erg leuk gedaan 
wauw wat een geweldig idee. Dat ga ik zeer zeker ook proberen...helemaal leuk zo je hangertjes 
Wat ontzettend leuk gedaan!
De variaties in deze hobby zijn volgens mij écht eindeloos... (mijn huidige wensenlijstje is inmiddels goed voor zeker nog een paar jaar inspiratie en nieuwe dingen uitproberen
)
Wat ontzettend leuk gedaan!
![]()
De variaties in deze hobby zijn volgens mij écht eindeloos... (mijn huidige wensenlijstje is inmiddels goed voor zeker nog een paar jaar inspiratie en nieuwe dingen uitproberen)
Ja hier ook nog een lijst die steeds langer wordt !
Dank jullie wel voor alle berichtjes ! 
Mooi zeg! Zal ze nog
heel zijn met de kerst???
Ja hoor, vind het niets om ze op te eten met dat harde stuk er in 
Die zwarte of donker paars is heel erg mooi! 
Dat is paars... had idd al bedacht dat ik hem evt.met een klein beetje meer als zwart kan gebruiken omdat ik die zwarte icing niet voor elkaar kreeg.
wat voor merk kleurstof gebruik je?
Die zwarte staat niets op..een vaag flesje wat ik eens bij een bakwinkel heb gekocht en die paarse is grape violet van sugarflair.
Die zwarte had ik echt veel van in gedaan maar bleef vies grijs en die paarse heb ik een heel klein beetje van gebruikt, die was top !
Ik gebruik de Americolor super black en ik krijg altijd een mooi zwart royal icing!
Ja, dat had je gezegd, ik zal hem eerst volgende keer mee bestellen.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor in de kerstboom.