Onderwerp: Sinterklaas! (eigenlijk zwarte piet ... )
Hij is weer in het land!
Nu de Sint weer in het land is, mag een Sinterklaastaartje natuurlijk niet ontbreken. Gevuld met:
- Pepernoten botercrème
- Toffee mousse

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sinterklaas! (eigenlijk zwarte piet ... )
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is weer in het land!
Nu de Sint weer in het land is, mag een Sinterklaastaartje natuurlijk niet ontbreken. Gevuld met:
- Pepernoten botercrème
- Toffee mousse

Wat een leuke taart zeg!!
Heb je misschien een how-to van Piet?
Ik vind hem erg leuk.
Leuk 
Wat een mooi Piet! 
Wat een leuke taart, en zwarte piet is heel mooi geboetseerd!
ik heb van de week ook een taartje erop gezet met zwarte piet.
IK heb hier 2mjams liggen (oude wintereditie's waar zwarte piet instaat) . mss dat je ze op de site van het majam-magazine ook kan terug vinden
Wat een leuke taart zeg!!
![]()
Ik vind hem erg leuk.
Ik ga binnenkort met vakantie, maar ik zal kijken of ik voor het weekend een uitgebreide how to kan plaatsen. Kan het nu ook wel, maar het is wel prettig als je er ook foto's bij kan plaatsen.
En... bedankt voor jullie reacties. 
"yvonne 72" schreef:Wat een leuke taart zeg!!
![]()
Ik vind hem erg leuk.Ik ga binnenkort met vakantie, maar ik zal kijken of ik voor het weekend een uitgebreide how to kan plaatsen. Kan het nu ook wel, maar het is wel prettig als je er ook foto's bij kan plaatsen.
dat zou zeker leuk zijn, en hij is 
leuke taart
En als ik vragen mag heb je de blanda 20 cm gebruikt 
ik heb via google een how to gevonden van een zwarte piet bovenlijfje
Wat een mooie taart zeg, ben 5 dec jarig en het lijkt me erg leuk om zoiets te maken.Is het erg moeilijk om te doen en wat voor vorm gebruik jij om zo,n mooie bol te krijgen.aLvast bedankt
Wat een mooie taart zeg, ben 5 dec jarig en het lijkt me erg leuk om zoiets te maken.Is het erg moeilijk om te doen en wat voor vorm gebruik jij om zo,n mooie bol te krijgen.aLvast bedankt
Ik heb de Blanda 20 cm gebruikt. Zorg er wel voor dat je bakvorm goed gevuld is. Hoe hoger het taartje, hoe mooier de zak gaat worden. How to va de Piet volgt morgen.
super leuk sinterklaas/zw. pieten taartje! heb de blanda aan de goeie sint gevraagd, dus idee voor volgend jaar 
Die is leuk en klinkt ook erg lekker 
Leuk!! Die piet is goed gelukt zeg 
Leuk hoor
gedaan
Ziet er erg leuk uit!
Ziet er erg leuk uit!
Bedankt voor je reactie, ga op zoek naar de blanda 20 cm.
Leuke pietentaart heb je gemaakt!
Bedankt voor je reactie, ga op zoek naar de blanda 20 cm.
Bij de Ikea, maar dat weet je misschien wel. 
Geinig. Leuk dat je er een how to van gaat maken.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sinterklaas! (eigenlijk zwarte piet ... )