1

Onderwerp: Oh denneboom..

Deze had ik al een tijdje in mijn hoofd. Halverwege ben ik wel van techniek veranderd omdat ik hem te vlak vond worden, maar ik vind hem voor de rest geweldig.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden  :)

http://www.mijnalbum.be/Foto-IQNTKB46.jpg

Re: Oh denneboom..

Erg leuk geworden idd!!!

3

Re: Oh denneboom..

Woooooow, geweldig, dit vraagt om een how-to !!  :Y

4

Re: Oh denneboom..

leuk man super gedaan

Re: Oh denneboom..

Heel leuk!

6

Re: Oh denneboom..

Ik vind hem super!!! :thumb:  Inderdaad: een how-to zou geweldig zijn. :Y

7

Re: Oh denneboom..

Aaaahhh wat is ie leuk!!!! http://www.forumsmilies.nl/Goed_zo/1942.gif

Groetjes!

8

Re: Oh denneboom..

Ja hij is leuk, wat goed dat je je techniek hebt veranderd, wat het bovenste gedeelte vind ik persoonlijk ook veel sprekender!

groeten, Bianca
TAART in huis

9

Re: Oh denneboom..

Mooi! Ben ook benieuwd hoe je dit gedaan hebt!

10

Re: Oh denneboom..

mooi... ik vind het bovenste het mooiste... heb je hem nou helemaal gemaakt met sterretjes zie ik dat goed...

complimenten

11

Re: Oh denneboom..

Geweldig!!
Ik zeg ook How-to!!!!

A new hobby, a new challenge

Re: Oh denneboom..

Super!

13

Re: Oh denneboom..

Dank je wel dames!


Post schreef:

Ja hij is leuk, wat goed dat je je techniek hebt veranderd, wat het bovenste gedeelte vind ik persoonlijk ook veel sprekender!

En inderdaad het tweede deel is veel leuker. Voor Kerst voorzie ik er een voor op de feesttafel. Dan zal ik een foto maken van hoe hij er uitziet idnien hij volledig op deze wijze is bekleed.

En voor diegenen die om een how to vragen. Het is eigenlijk p**psimpel  :shh: . Sterren in twee gesneden, en dan wat samengedrukt aan de punten en die dan op een kegelvormige taart bevestigen om je boom te maken. Nadien kan je alle kanten uit met de versiering.

14

Re: Oh denneboom..

wat een leuk idee, ziet er super uit

groetjes karin

15

Re: Oh denneboom..

inderdaad hele leuke taart: waar ik men bak spulletjes koop (belgie), is er van deze taart een workshop op 23dec, mer ben nog serieus aan eht twijfelen of ik hem ga volgen (als ik tijd heb)

16 Laatst bewerkt door nele (09-11-2011 23:43)

Re: Oh denneboom..

:shh:  Dat is een workshop die ik ga geven   :shh:

17

Re: Oh denneboom..

nele schreef:

Dank je wel dames!


Post schreef:

Ja hij is leuk, wat goed dat je je techniek hebt veranderd, wat het bovenste gedeelte vind ik persoonlijk ook veel sprekender!

En inderdaad het tweede deel is veel leuker. Voor Kerst voorzie ik er een voor op de feesttafel. Dan zal ik een foto maken van hoe hij er uitziet idnien hij volledig op deze wijze is bekleed.

En voor diegenen die om een how to vragen. Het is eigenlijk p**psimpel  :shh: . Sterren in twee gesneden, en dan wat samengedrukt aan de punten en die dan op een kegelvormige taart bevestigen om je boom te maken. Nadien kan je alle kanten uit met de versiering.

Thx en veel succes met je ws !  :thumb:

18

Re: Oh denneboom..

nele schreef:

:shh:  Dat is een workshop die ik ga geven   :shh:


als er nog plaats is, kom ik ze volgen. heb het juist gezien dat u naam erbij staat

19

Re: Oh denneboom..

Is leuk zo hoor. Ik had het al uitgeprobeerd met de Calyx cutter en dat ging ook heel goed

Re: Oh denneboom..

o wat leuk gedaan!!

:think: maar de sterren zijn dan samengeknepen op het snijvlak neem ik aan? en niet op de punten?

I never met a calorie I didn't like....

21

Re: Oh denneboom..

geweldig zeg. ben leerling maar dat wil ik ook ooit kunnen  :)

22

Re: Oh denneboom..

JAAAAAAAAH ik hou zo van kerst.
vind deze helemaal leuk.
Lijkt me wel minder lekker met zoveel fondant, maar soms kan dat niet anders. SUPER!

23

Re: Oh denneboom..

Zo veel reacties plots terug. Fijn! Dank je dames.

@ Shaqui, er was toen nog plaats, maar nu zit hij vol.  :s Hoop dat je nog een plaatsje hebt kunnen bemachtigen.

@Els, inderdaad alles met punten moet lukken! Misschien dat dat zelf nog tot mooiere takken leidt.

@taartenprinsesje: Niet helemaal op de punt. Als je goed kijkt zie je dat ik ze samenknijp net daar waar de punten samenkomen. Het snijvlak heb je nog wat vlak nodig om je taart te bedekken. Je moet eigenlijk de punt aan de basis even samen knijpen.

@kaatjuh, inderdaad leuk he! En er zit inderdaad veel fondant op. Het voordeel van deze techniek is dan weer dat je heel dun kan uitrollen want je hoeft geen grote lap heel te houden  :D  Dat compenseert!!

24

Re: Oh denneboom..

Hij is heel erg mooi!

-------------------------
Groetjes Chantal

25

Re: Oh denneboom..

leuk idee voor de kerst!
ga het zeker proberen! :Y

Gelukkig hebben we de foto's nog...