Onderwerp: Icing sheet vraag
Hoi hoi,
Waarmee kan ik een Icing sheet het beste vastplakken op de taart??
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Icing sheet vraag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi hoi,
Waarmee kan ik een Icing sheet het beste vastplakken op de taart??
Groetjes
Met een heel klein beetje botercreme....
Met een heel klein beetje botercreme....
?? Op het fondant? Maar gaat het dan niet glijden?? Ik heb allemaal kleine plaatjes die ik op de taart moet plakken. Kan het evt. ook met eetbare lijm??
Nee, eetbare lijm is te nat, dan loop je de kans dat het helemaal gaat bobbelen, je kan het beste met je vinger, achter op de sheet een beetje botercreme uitsmeren.... heeeeel dun. Dat werkt echt goed!!!
Nee, eetbare lijm is te nat, dan loop je de kans dat het helemaal gaat bobbelen, je kan het beste met je vinger, achter op de sheet een beetje botercreme uitsmeren.... heeeeel dun. Dat werkt echt goed!!!
Nou van jou zal ik dat zeker wel aannemen
Bedankt ik ga aan het werk..hahaha
peggyvandeven schreef:Nee, eetbare lijm is te nat, dan loop je de kans dat het helemaal gaat bobbelen, je kan het beste met je vinger, achter op de sheet een beetje botercreme uitsmeren.... heeeeel dun. Dat werkt echt goed!!!
![]()
![]()
![]()
Bedankt ik ga aan het werk..hahaha
Succes!!!!
Party-treats schreef:peggyvandeven schreef:Nee, eetbare lijm is te nat, dan loop je de kans dat het helemaal gaat bobbelen, je kan het beste met je vinger, achter op de sheet een beetje botercreme uitsmeren.... heeeeel dun. Dat werkt echt goed!!!
![]()
![]()
![]()
Bedankt ik ga aan het werk..hahahaSucces!!!!
Helemaal top. Het is goed gelukt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Icing sheet vraag