1

Onderwerp: Ikke - nieuw

Hallo allemaal,

Ik ben Marleen (Scrapleentje) en ben sinds vandaag aangemeld hier bij het forum van de leukste taarten.
Mijn leeftijd is 29 en net een maandje getrouwd.

Ik ben sinds kort ook begonnen met het maken van taarten, cupcakes, lollypops, push pops en koekjes.
Eigenlijk alles tegelijk dus!

Ik hoop hier tips te kunnen vinden, mooie taarten e.d. van medebakkers/baksters te vinden en gewoon gezellig te babbelen over onze gezamenlijke hobby.

Groetjes
Marleen

Groetjes,   Marleen

Re: Ikke - nieuw

Welkom!  :D
leuk dat je meteen flink aanpakt ;)
ben benieuwd naar je creaties!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Welkom op dit gezellige forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

4

ikke zeg: welkom!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

5

Scrapleentje schreef:

Hallo allemaal,

Ik ben Marleen (Scrapleentje) en ben sinds vandaag aangemeld hier bij het forum van de leukste taarten.
Mijn leeftijd is 29 en net een maandje getrouwd.

Ik ben sinds kort ook begonnen met het maken van taarten, cupcakes, lollypops, push pops en koekjes.
Eigenlijk alles tegelijk dus!

Ik hoop hier tips te kunnen vinden, mooie taarten e.d. van medebakkers/baksters te vinden en gewoon gezellig te babbelen over onze gezamenlijke hobby.

Groetjes
Marleen

hoi!! welkom op de site! ik ben ook net nieuw en ben benieuwd of je wat leuke ideeen hebt voor de push pops????

6

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

Bedankt voor jullie berichtjes!

@saskia1976
Je kunt allerlei dingen in de push ups stoppen. Ronde snoepjes zijn ook erg leuk.
Je kunt ze zelfs gebruiken om een rompertje in te rollen en de buitenkant te versieren, zo heb je een leuk weggevertje voor een kraamvisite.
Ik heb nog niet zo veel uitgeprobeerd, maar mocht ik leuke ideeën hebben dan zal ik ze plaatsen!

Groetjes
Marleen

Groetjes,   Marleen

8

Hoi Marleen,
Ook hier? Kwam je naam bij toeval tegen, haha.
Je hebt nog geen eigen creaties geshowd....
Ben erg nieuwschierig.

Nog gefeliciteerd met je huwelijk.

Groetjes Tilly  (Weerdinge)

He Tilly

Wat toevallig!
Dus je maakt ook taarten?
Al lang?

Groetjes
Marleen

Groetjes,   Marleen

10

Ja, ik maak nu zo'n anderhalf jaar taart. Ik heb in die tijd heeeeel veeeel bij geleerd hier op het forum.
Zo zie je maar, de wereld is niet zo groot. Je komt elkaar steeds weer tegen!

Tilly