1

Onderwerp: Frosty sheet

Ik heb een vraagje, ik wil voor mijn man in Januari een taart maken met een World of Warcraft motief erop (online game)
Dat ga ik dus no way boetseren maar wil er een sheet van laten printen. Heeft iemand enig idee hoe ver ik die van te voren kan bestellen? M.a.w. hoelang kan ik die thuis bewaren?

Re: Frosty sheet

Is prima een tijdje te bewaren hoor,  heb het hier luchtdicht en in een enveloppe liggen in een lade en dat gaat prima voor minimaal 2 maandjes.
Het kan volgens mij best langer maar ik vind 2 maanden lang genoeg, maar dat is dus persoonlijk...
Schreef laatst al eens dat ik regelmatig een a4 tje laat "opvullen" met een gangbare print (zoals burberry).
De meeste printjes op een taart zijn maar de helft van een a4tje of zo en de nietgebruikte ruimte op een vel is eigenlijk zonde want begreep dat de sheet het duurste was van de print, en die wordt dus maximaal benut.
Snap je het nog of ehh......

Taarten... voor mij een inspannende ontspanning

3

@asmetdrhobby:

Thanks voor de uitleg. Dan ga ik met manlief maar eens een mooie print uitzoeken om doe op een sheet te laten drukken! Hebben we dat vast in huis!!!

Alleen een a4tje zal niet groot genoeg zijn, aangezien het een 26cm vorm is (a4 is slechts 21 cm...)

Of ik doe gewoon 2 taartjes van 15cm. ^^

Misschien een idee om de bovenkant van de taart niet helemaal te bekleden met sheet ?
Het printje in een sierrand maken is ook heel mooi hoor,  een sheet laten printen is best kostbaar, laat staan 2 !!

5

Hmmm heb je wel een punt ja.
Ik kan natuurlijk ook een paatje laten printen alleen en de rest van de taart versieren.

En.... de ene print is de andere niet.
Heb je al een goed adresje ?

7

Nee nog niet, nog aan t zoeken. Is de eerste keer dat ik zoiets ga doen