1

Onderwerp: benodigdheden bakvorm rechthoek

Hallo allemaal

Ik weet niet of ik goed zit met mijn vraag.
Ik kan het niet vinden in de tabel en het word mijn 1e taart.

Ik heb vandaag mijn bakvorm thuis gekregen met de afmetingen:

Hoogte    8 cm
Breedte  23 cm
Lengte   33 cm

Ik heb zakken funcakes bischuit meel.
Kan iemand mij aub vertellen wat de samenstelling is voor het maken voor deze taart.

Door vele medicynen gebruik laat mijn kort geheugen het vaak afweten en ik moet echt ALLES noteren of uitprinten wat ik wil maken.
Ik wil zo graag een hobby hebben vooral voor de wintermaanden en heb soms wat hulp nodig.
Ik hoop dat jullie mij aub willen helpen.

Mocht iemand weten of er bij mij in de buurt een workshop word gegeven dan heel graag.
Ik kom uit raamsdonksveer.

Heel veel liefs Globje. :s  :o

2

Re: benodigdheden bakvorm rechthoek

In de sicky's kun je lezen welke post waar hoort. Dan had er gestaan dat je naar Bakken&Vullen mag.

Move~> Die kant op

Je bakblik heb je al opgemeten, dus weet je hoeveel liter erin past. Per halve liter heb je mix op basis van 1 ei nodig. (1 ei, 66 gram mix, 6 ml/gram water)

In de rubriek Vraag&Aanbod workshops of onder 'links' hiernaast vind je workshops.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Globje, welkom op het forum :)

Wanneer je je bakvorm vult met water (tot aan de rand) weet je de inhoud in liters. Dan kun je mbv de tabellen links uitrekenen hoeveel mix en eieren er in moeten.
Ik hanteer per liter 105gr biscuitmix en 85gr ei (zonder schil) en 10,5cc water (met schone injectiespuit makkelijk af te lezen).
Er zijn ook andere verhoudingen in omloop, zoals per halve liter inhoud 1 ei (M). Per ei neem je vervolgens 66 gram mix en 6,6 ml water.

Voor workshops ed misschien even kijken in de regio-topics (sorry, ik weet effe niet waar je woonplaats ligt :o )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

super bedankt.

Liefs Globje