Re: Kettingtaart, shoebox (met schoenen die hebben gevlogen ;) en meer
Wauw,wat een mooi taarten ,nieuwsgierig ,als het niet gefrilt is ,hoe heb je het dan gedaan ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaart, shoebox (met schoenen die hebben gevlogen ;) en meer
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw,wat een mooi taarten ,nieuwsgierig ,als het niet gefrilt is ,hoe heb je het dan gedaan ?
Jeetje wat zijn ze mooi, echt helemaal geweldig

Waanzinnig, wat een mooierds 
Dank je
Ik heb dunne uitgerolde stroken uitgesneden van ongeveer tsja 3 cm ofzo en die enkel aan de onderrand vast gelijmd aan de taart en zodat ze elkaar ietsje overlappen. Boven beginnen
Dan met je vinger stukje lint naar binnen duwen, volgende stukje naar buiten "trekken" en zo voort.
Wauw wat een mooie taarten, en de schoentjes fantastisch

De taarten en de schoenen zien er allemaal schitterend uit.

Wat een mooie parade: prachtige kettingtaart, te gekke schoentjes + shoebox en een prachtpuzzel! 
Echt lachen, dat je door die laptop-met-forum zag waar je moest zijn! 
tja, ik vind alles gewoon geweldig!!! 
Tja...ga toch maar de shoecrazy ws bij je doen! 
Geweldige schoenen, er valt vast niet op te lopen, maar oh, dan worden het maar zitschoenen

Geweldige schoenen, er valt vast niet op te lopen, maar oh, dan worden het maar zitschoenen
![]()
of score-schoenen voor mascha?
Dan maak ik ze in het rood 
Wauw, stuk voor stuk super!!
Geweldige parade, je bent van alle markten thuis! 
taartdoos schreef:Geweldige schoenen, er valt vast niet op te lopen, maar oh, dan worden het maar zitschoenen
![]()
of score-schoenen voor mascha?
Dan maak ik ze in het rood
Ik zal aan haar doorgeven dat er hier nog steeds over haar geroddeld wordt, hahaha,
zal ze leuk vinden! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaart, shoebox (met schoenen die hebben gevlogen ;) en meer