Re: bake pops
Lijkt me toch wel een goed alternatief voor het apparaat, en handiger om op te bergen voor mij. En deze gaat langer mee lijkt mij Maar dan moet het wel te bestellen zijn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » bake pops
Lijkt me toch wel een goed alternatief voor het apparaat, en handiger om op te bergen voor mij. En deze gaat langer mee lijkt mij Maar dan moet het wel te bestellen zijn
hmm, ik heb een vriendin in de vs die wel eens pakketjes doorstuurt. Eens nadenken hoe graag ik hem wil hebben....
o ja, mochten jullie het voor elkaar krijgen dat ze wel shippen en met elkaar willen bestellen, dan graag eerst toestemming vragen aan ons
Hoi Tirza,
Niet dat ik interesse heb in de bakplaat, maar ik vraag mij af waarom er toestemming gevraagd dient te worden als men besluit deze te bestellen? Er worden toch regelmatig dingen in het buitenland, of bij een concurrent besteld?
Ik bedoel er verder niets mee, maar vraag het mij gewoon af
Ze zijn vandaag bij Tommy Teleshopping geweest. 29,95 en vandaag zonder verzendkosten!
Ze zijn vandaag bij Tommy Teleshopping geweest. 29,95 en vandaag zonder verzendkosten!
heb je hem besteld?
komen wel administratiekosten bij van €2,45 dus eigenlijk nog verzendkosten alleen noemen ze het anders
goed opgelet meid
denk dat ik ze ga bestellen en vraag een vriendin of ze er ook een wil 1 voor 30 euro en 2 voor 50 euro
Oh dat zou goed kunnen, ik heb niet verder gekeken (nog niet) Misschien dat ik hem straks toch maar bestel En inderdaad met zn 2e
ik zit ook te twijfelen of ik hem ga bestellen.
ik heb hem besteld, duurt wel tot 15 dagen voor je hem binnen hebt helaas.
Dat duurt lang. Wilde hem misschien bestellen voor de kerstviering van mijn klas (jaja, zit nog 1 dag in de week op school) maar dat is volgende week al. Dus dat haal ik niet meer. Dat wordt lekker met de hand maken denk ik!
Ik heb vrijdag deze bake pop besteld.
Nu hopen dat ik hem snel binnen krijg
Ik hou jullie op de hoogte of hij goed werkt
Heb net ook de tommy teleshopping gezien (heel sneu, was niets anders op! )
Ze lijken me ook een stuk groter dan die van de cakepopmaker (die heb ik overigens). Maar hun beslag vind ik zo dun en vloeibaar....
Ben erg benieuwd naar de ervaringen!
Dat duurt lang. Wilde hem misschien bestellen voor de kerstviering van mijn klas (jaja, zit nog 1 dag in de week op school) maar dat is volgende week al. Dus dat haal ik niet meer. Dat wordt lekker met de hand maken denk ik!
Ja ik wilde hem dus ook voor de kert maar helaas, misschien nog voor mijn opa's verjaardag of oud en nieuw en anders maar bij de taart als mijn jongste een jaar wordt
Oeps 1x is genoeg
Heb er ook 2 besteld zojuist ben erg benieuwd : )
Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Lijken me inderdaad groter dan die van babycakes
Heb ze ook besteld bij tommy tele shopping, wilde eerst ook de cake pop maker kopen maar je weet ook niet meer waar je al die apparaten moet laten. En de bakplaten is toch makkelijker op te bergen.
Levering is alleen pas in Januari maar ja maakt niet uit
Ik wilde dat ze hier te koop waren!
Weet iemand hoe groot de pan is? Ik heb niet zo'n grote oven en het zou jammer zijn om er een te bestellen die ik dan niet kan gebruiken.
Heb dinsdag gebeld omdat ik maar niets hoorde en 2e week van jan worden ze pas verstuurd
Nog even wachten hihi
Heel interessant... abonnementje genomen om het te blijven volgen!
ik hou t wel bij mn apparaat lekker snel klaar..
+ die plaat past bij mij niet in de combi vermoed ik zo
--
Inderdaad ook reuze benieuwd naar de afmetingen.
Het viel me wel op dat in Amerika het platen zijn van 24 stuks en hier in Nederland 18 stuks.
....maar ja in Amerika is alles groter.
is er al iemand die hem binnen heeft?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » bake pops