Onderwerp: prinsessen en drakenparade met vééél bijen erbij
roze prinsesje

Een combitaart voor broer en zus die bijna tegelijk jarig zijn en het samen vieren. Draken en ridders voor hem en elfjes en glitter voor haar, nou dat kan hoor 
Kasteel gevuld met pure ganache en vanillebavaroise met smarties
Toren gevuld met aardbeienbavaroise en bbr met aardbeien

Voor een man die 70 werd en als hobby bijen houdt. Mét 70 bijtjes 
Gevuld met bbr en aardbeienbavaroise.

Voor een jongetje dat gek is op draken/dino's. Hij maakt nog geen onderscheidt dus het mocht op allebei lijken. De blauwe draak is 'gevuld' met een boltaartje.
Gevuld met bbr met manderijntjes en aardbeienbavaroise.

En een prinsessenkantoor, zoals de jarige het zelf noemde
Ze had een foto gezien van een kasteeltaart die ik vorig jaar voor mijn dochter heb gemaakt. Deze is natuurlijk weer anders, hetzelfde vind ik niet zo leuk
Vandaag opgehaald. Papa vond hem iig al mooi. Ben nog benieuwd naar de reactie van mama en jarige dochter.
gevuld met:
- dun laagje aardbeienjam met slagroombavaroise met minismarties erop
- dun laagje aardbeienjam met aardbeienbavaroise met stukjes pure chocolade. De bovenste is 3x gevuld, vandaar ook de hoogte.

Voor mijn dochter die 1 jaar werd in september. De bovenste laag was haar meppertje. Ze heeft hem keurig ontleed en een flink deel opgepeuzeld 
Vullingen weet ik niet meer precies maar in 1 laag zat iig koffiebavaroise met nog een vulling en in de andere laag zat hazelnootbavaroise met nog een vulling
Meppertje gevuld met slagroom en jam.