Onderwerp: Mijn zak van Sinterklaas

FF oefenen voor strakkies.
De eerste aanvragen zijn alweer binnen.
Wat is het toch moeilijk om de marsepein goed eromheen te krijgen. :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IYXJHMHU.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HVQ3EJ7M.jpg

Groetjes Jessica

De mooiste taarten komen uit je hart! www.jessiescakes.webklik.nl

2

Re: Mijn zak van Sinterklaas

hele leuke zak

groetjes karin

3

Re: Mijn zak van Sinterklaas

Heel leuk!  :Y Binnenkort wil ik er ook 1 maken!

Groetjes Puck

Re: Mijn zak van Sinterklaas

die is top....heel mooi voorbeeld om de mensen te laten zien wat ze kunnen bestellen....

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

5

Re: Mijn zak van Sinterklaas

ik vind die zak zo leuk....bestaat er ook een how-to van?

Re: Mijn zak van Sinterklaas

Ik heb er nog geen weten te vinden eigenlijk. Ik was ook op zoek naar een how to. Maar al met al maar gewoon een beetje op gevoel. Ik heb eerst heel veel voorbeelden van hier bekeken als inspiratie en toen toch maar gewoon gedaan :P

Groetjes Jessica

De mooiste taarten komen uit je hart! www.jessiescakes.webklik.nl

7

Re: Mijn zak van Sinterklaas

als ik het goed zie een boltaartje toch? maar hoe heb je dat fondant eromheen gekregen? Als ik dat weet kom ik een heel eind denk ik

Re: Mijn zak van Sinterklaas

Ja klopt ik heb een blanda boltaartje van 20 cm gebruikt en ik heb marsepein en fondant gekneed en daarna een langwerpige lap van gerold van ongeveer 25 cm breed en daarna er omheen gevouwen heel voorzichtig en dat wat je overhoud bovenin vouw je samen en een beetje omvouwen tot het net lijkt of je de zak hebt dichtgeknoopt.
Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd. :o

De mooiste taarten komen uit je hart! www.jessiescakes.webklik.nl

9

Re: Mijn zak van Sinterklaas

:thumb:  Super dank je wel!! hoop dat ik van de week nog tijd heb om 'm te proberen, anders volgende week!