Onderwerp: Pink Blossom
Enorm leuke opdracht vind ik.....50 cc's voor de verjaardag van een meisje dat 1 word......vind ze erg leuk geworden!

Bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Enorm leuke opdracht vind ik.....50 cc's voor de verjaardag van een meisje dat 1 word......vind ze erg leuk geworden!

Bedankt!
Mooi,lieve cupcakes!!! mag ik vragen waarmee je de bovenste gemaakt hebt?
Prachtig!
Mag ik ze opslaan als inspiratie? Ik vind die bolle ECHT super!!!
@ rianne....wat bedoel je precies?
de nummertjes 1? dat is fondant met tylose en 2 dagen laten drogen...
of bedoel je iets anders?
Eigenlijk ben ik nieuwsgierig naar heel de bovenkant. Ik vind ze zo mooi bol
en het randje wat er op zit.
@rianne....De caissies goed vullen zodat ze bol bakken.....ik weeg nooit dus weet niet hoeveel beslag er in gaat...meer als de helft vullen ieg. Wit fondant in cirkels uitsteken en de cc's bekleden....van te voren de blossom bloemetjes maken en dusten....ik laat ze drogen in een eierdoosvorm....in dit geval heb ik dus ook de nr's 1 met tylose gemaakt en goed laten drogen.....andere bloemetjes maken.....de roze stipjes is icing.....het randje is gemaakt met een crimper....
en dan alles erop!!!!
Niet moeilijk hoor!
Wat een schatjes!
Wat een schatjes!
hahaha beetje enthousiast 
Wat een mooi geheel
erg leuk
Mooi zeg.
Ik vind die bloemetjes ook zo lief.
Is dat zo'n (duur
) setje van een uitsteker en veiner?
Duur...och...vind het meevallen....je hebt er veel aan...ik heb hem bij taart en decoratie weg...bij silicone molds...blossom sugar art....
Bedankt!
@rianne....De caissies goed vullen zodat ze bol bakken.....ik weeg nooit dus weet niet hoeveel beslag er in gaat...meer als de helft vullen ieg. Wit fondant in cirkels uitsteken en de cc's bekleden....van te voren de blossom bloemetjes maken en dusten....ik laat ze drogen in een eierdoosvorm....in dit geval heb ik dus ook de nr's 1 met tylose gemaakt en goed laten drogen.....andere bloemetjes maken.....de roze stipjes is icing.....het randje is gemaakt met een crimper....
en dan alles erop!!!!
Niet moeilijk hoor!
Dank je wel!!heel mooi gedaan ,ik heb steeds ruzie met mijn crimper!,maar nu ik dit gezien heb,ga ik het zeket nog eens proberen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren