Onderwerp: lidl cupcakes en wortels

de cheesecake-versie geprobeerd,de toeven met monchou gemaakt ipv kwark,echt jummie!

wortels zijn gemaakt met koekjesmix uit de webshop maar na decoratie erop helemaal zacht geworden 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » lidl cupcakes en wortels
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

de cheesecake-versie geprobeerd,de toeven met monchou gemaakt ipv kwark,echt jummie!

wortels zijn gemaakt met koekjesmix uit de webshop maar na decoratie erop helemaal zacht geworden 
Ziet er errug lekker uit 
Heb de pakker van de Lidl ook in huis....Maar word nie wijzer van de gebruiksaanwijzing hihih. Ik lees nl geen russisch....Ze zien er wel goed uit!!!
Heb de pakker van de Lidl ook in huis....Maar word nie wijzer van de gebruiksaanwijzing hihih. Ik lees nl geen russisch....Ze zien er wel goed uit!!!
is makkelijk hoor,de mix met 100 ml olie en 100 ml melk en een ei mengen,2 min. mixen en bakken ongeveer 20 min. op 160 graden en de topping mixen met 50 gram margarine en 200 gram monchou en mooie toeven spuiten en klaar!
recept is ook op site van lidl terug te vinden :-) in de folder als ik het goed heb...
Alles was hier op bij de Lidl 
Alleen de mix voor kruidnoten nog, haha. Dus heerlijke koekjes gemaakt vandaag.
Leuke cakes 
Wat zijn die lidl cupcakes van jou prima gelukt!
Ik had ook een pak met cream-cheese cupcakes,
de cakejes waren prima gelukt alleen de topping was geen succes.
Ik had zoals er op het pak staat 200g kwark gebruikt en alle
stappen van de gebruiksaanwijzing uitgevoerd maar mijn
topping bleef vloeibaar...
De volgende keer toch maar jou versie proberen!
Had jij 200 gram monchou gebruikt ipv de 200 g kwark?
Wat zijn die lidl cupcakes van jou prima gelukt!
Ik had ook een pak met cream-cheese cupcakes,
de cakejes waren prima gelukt alleen de topping was geen succes.
Ik had zoals er op het pak staat 200g kwark gebruikt en alle
stappen van de gebruiksaanwijzing uitgevoerd maar mijn
topping bleef vloeibaar...De volgende keer toch maar jou versie proberen!
Had jij 200 gram monchou gebruikt ipv de 200 g kwark?
ja ik heb 200 gram monchou gebruikt en wij vonden het heerlijk smaken,ik heb nog tig pakken staan dus ga ze zeker vaker maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » lidl cupcakes en wortels