1

Onderwerp: [Feedback] Het meisje lijkt op een varkentje.....

Ik ga het boetseren steeds leuker vinden maar dit middelste meisje heeft echt iets weg van een varkentje... misschien zijn de neusgaten te groot ofzo... maar ik ben er niet helemaal happy mee.

Eigenlijk zouden er benen onder de jurken vandaan komen maar ik besloot ze er toch maar af te halen ;-)

En... ze waren eigenlijk voor OP een taart.. Maar ze waren zo uit gaan zakken dat ik aan de achterkant ongeveer de helft van de meisjes af moest snijden..... heeft denk ik echt te maken met mijn geduld... ik had alles gewoon in delen moeten laten drogen ipv in een geheel.....  :s  :s  :s

Tja... dus tips zijn altijd welkom ;-)

http://94.100.122.118/1437000001-1437050000/1437002601-1437002700/1437002646_6_nJHJ.jpeg

Re: [Feedback] Het meisje lijkt op een varkentje.....

Ik mis idd de benen, maar verder vind ik ze errug leuk en helemaal niet op varkentjes lijken!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

3

hahahah... thanks... en ja.. ik mis de benen ook ;-)

4

Ik vind ze hartstikke leuk! Misschien kun je er een klein stukje 'knie' onderuit laten komen, dan lijkt het of ze op hun knietjes zitten?

5

Ondanks de tegenslagen (uitzakken ed) vind ik ze heel leuk, K3 met varkensneusje is ook helemaal niet raar toch.

Echt heel leuk hoor en ik mis de benen niet.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

6

hahaha... ja.. ik wilde er eerst nog bijschrijven 'de drie biggetjes';-). hihihi

Maar de tip van knieen: goed idee! Neem ik mee naar de volgende keer!

Ik wil gewoon een keer staande poppetjes maken. Lijkt me gewoon zo leuk.. maar ja... die uitdaging ligt nu dus nog steeds op me te wachten ;-)

7

:lol:  :lol: ik moest aan jip en janneke denken het verhaaltje dat ze op kraamvisite gaan en kindje op een varkentje vinden lijken. :lol:

Maar effe over je meisjes ik vind haar niet op een varken lijken hoor. Vind het sowieso al knap dat je meisjes boetseerd

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

8

hihihi... ja het kindje lijkt op een varkentje.
Ik moet er steeds weer om lachen om dat verhaaltje.
maar idd... gewoon wat trotser zijn.... maar ik moet toch steeds weer aan een varkentje kijken als ik naar haar kijk.
Maar ach... de hoofdjes zijn ondertussen al opgegeten door de kids... hahahaha.... dus nu alleen nog een onthoofd stelletje k3!

En.... de ontvangster van de taart.. die was super trots.. en daar gaat het uiteindelijk om toch ;-)