1

Onderwerp: Nog een 11.11.11. en hoe moet ik dit godsnaam fotoshoppen...

Hier nog een bruidstaart van 11 november, zit alleen wel met een probleempje...men had een yugiyo-tafelkleed waar ik de taart mocht opbouwen, tja over smaak valt niet te twisten :D 

Wie weet hoe ik dit het beste kan photoshoppen, ik heb al geprobeerd om de taart uit te snijden, maar dat staat zo...bleeeeh!!!

Hier is ie dan, een combinatie van romantisch en yugiyo :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TWIT7T8V-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7CXB3XR-D.jpg

Re: Nog een 11.11.11. en hoe moet ik dit godsnaam fotoshoppen...

Hoi,

Mooi gemaakt. Het tafelkleed is inderdaad niet bijzonder.

3

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Mooi gemaakt. Het tafelkleed is inderdaad niet bijzonder.

Bedankt voor het compliment :)  Het kleed is niet alleen niet bijzonder, maar vooral lelijk :D

4

hahaha, een uitdaging ja. Je taart is beeldschoon, echt prachtig ! Echt superjammer dat het tafelkleed en de achtergrond zo afleiden.

Groetjes, Conny

5

Misschien een plaatje zoeken waar een (kleinere) taart op een tafel staat (ook binnen zodat je ongeveer dezelfde belichting hebt) en dan de taart daarop plaatsen en wat schaduw toevoegen? Al moet het dan ook ongeveer vanuit dezelfde hoek gefotografeerd worden. Kun je thuis geen leeg hoekje maken en daar een foto van maken?

De taart is trouwens erg mooi, wauw!

Groetjes, Marleen!
Neem ook eens een kijkje op mijn blog voor veel zoete (on)zin: www.zoetezinnen.nl

6

idd zonde van het tafelkleed en de achtergrond want je taart is prachtig. Lukt het ook niet met de knop magisch om de taart te selecteren in photoshop?

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

7

Wat een leuk idee die bloementje zo onder elkaar. :)

Zonder taart geen feest!

8

Een heel mooie TAART!!!!

9

Dankjulliewel voor jullie lieve reacties en ideeen :)  :)

sil schreef:

idd zonde van het tafelkleed en de achtergrond want je taart is prachtig. Lukt het ook niet met de knop magisch om de taart te selecteren in photoshop?

Dat heb ik al geprobeerd, alleen als je het echt mooi wilt doen dan moet dat pixel voor pixel, lijkt mij een leuk klusje voor mijn man :lol:  :lol: