1

Onderwerp: Pot vol koekjes Sinterklaas-etiketten

Ik heb afgelopen week weer een Printable gemaakt voor de Pot vol koekjes (zie hier voor het recept en voor eerdere printable's) in Sinterklaas stijl leuk voor in de schoen. En ik heb ze vandaag op mijn blog gezet maar vond het ook leuk om ze hier met jullie te delen.

http://www.taartig.nl/blog/wp-content/uploads/potvolsinterklaaskoekjessite-212x300.png

En voor de link om te downloaden en een kleine toevoeging kun je kijken op mijn blog Gewoon Marieke, graag wel de printable's alleen gebruiken voor persoonlijk gebruik, vind ik wel zo netjes :Y .

Sintergroeten,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

2

Re: Pot vol koekjes Sinterklaas-etiketten

Hè wat leuk!
Bedankt voor het delen!

3

Wat ontzettend lief dat je dit zomaar deelt met ons !!!
Ik ga eens neuzen wat je allemaal hebt staan op je blog ;)
En ik beloof dat het alleen voor persoonlijk gebruik zal zijn !!

liefs Samantha

Liefs Samantha

4

Wat ontzettend leuk en wat lief dat je dit deelt! Dank je wel!

5

Dank jullie wel meiden voor jullie leuke reacties.

Enne Samantha, ik heb dat er even bij gezet omdat ik andere printable's opeens op website's zag van mensen die ze te koop aanboden. Nu vind ik het helemaal niet erg als mensen die potten te koop aan bieden alleen dan niet met mijn printable, die mogen ze dan zelf maken, hihi.

Groetjes

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

6

marieke84 schreef:

Dank jullie wel meiden voor jullie leuke reacties.

Enne Samantha, ik heb dat er even bij gezet omdat ik andere printable's opeens op website's zag van mensen die ze te koop aanboden. Nu vind ik het helemaal niet erg als mensen die potten te koop aan bieden alleen dan niet met mijn printable, die mogen ze dan zelf maken, hihi.

Groetjes

Onbegrijpelijk, vraag dan op z'n minst toestemming, maar het is een kwestie van fatsoen om te bedenken dat je iets van een ander niet zomaar gebruikt en zeker niet voor de verkoop.

7

Ben ik het mee eens.
Sommige mensen hebben gewoon geen fatsoen en denken dat ze alles zomaar mogen.

Groetjes!

8

Gelukkig ben niet de enige die er zo over denkt. Ik heb trouwens op mijn blog ook leuke andere sinterklaasprintable's staan en er komen er dit weekend weer een paar op.

Groetjes Marieke

9

Dank je voor het delen!
En wat een leuke site heb jij! Die zet ik snel bij mijn favorieten!

bedankt voor het delen.

11

Hey Marieke,

Wat leuk, thanks!

Je brengt mij op een geweldig idee! Mijn dochter wordt 5 dec 2 jaar, dat vieren wij op 4 dec...ik zocht een variatie op de laagjes pot van bakerella....nu heb ik hem...pot vol taai taai of pot vol pepernoten....

Thanks! Ben trouwens ook een trouwe volger van je blog ;-)

Groetjes,
Wendy