Onderwerp: Yahoogroep en website

Goede morgen bakkers en baksters,

Voor mensen die lid zijn ( of willen worden ) van een yahoogroep heb ik besloten ( na gezien te hebben dat dit nog helemaal niet bestaat) om een yahoogroep met taarten, cupcakes en andere lekkernijen te starten. Even kijken hoe dat gaat, en vooral of daar animo voor is.

Gewoon via de mail (liefst geen hotmail.. die bounchen nog wel eens)
Ik ben nog bezig met van alles in te stellen, maar ben er druk mee bezig.

Hoe werkt het.. als je al lid bent van nieuwsgroepen van yahoo dan kun je gewoon jezelf voor deze groep aanmelden, en heb je dit nog niet dan moet je jezelf even aanmelden. wijst eigenlijk zichzelf.

Dan kan je via de mail alles volgen... of als je dat even niet wilt jezelf offline zetten ivm met vakantie of iets dergelijks.

Maar ook gezellig babbelen, inpiratie vragen, hulp etc.

Er staan al mappen voor je foto`s te plaatsen, en uiteraard ook files voor recepten enz.

Heb je zin om je aan te melden dan hieronder de link.

Gewoon ongedwongen leuk praten over taarten, ervaringen, recepten uitwisselen.

En vooral gezelligheid en niets moet!

Van beginners tot mensen die het al jaren doen, maar wel elkaar in de waarde laten!

Heb je zin kom erbij!  :Y

En heb je tips.. ik hoor het graag.

http://www.biancahobbyhoek.nl

http://groups.yahoo.com/group/Taarten-cupcakes-groep

Groetjes,
Bianca

2

Re: Yahoogroep en website

Dus eigenlijk niet zo iets als het forum? :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ehmmmm volgens mij heb ik mij aangemeld :thumb:  Maar het kan ook zijn dat ik het toch niet heb gedaan.. :+  Ik en computers hihihi

Marianne schreef:

Hoi Marianne,

Nee dit is niet echt een website maar een nieuwsgroep.
Dus je meld je aan bij Yahoo, of als je dat al hebt (zoals ik ook van andere hobbygroepen lid ben) meng je je bij een nieuwe groep aan.
Dan kun je op die site kijken naar folders en foto`s, maar de communicatie gaat via de mail. dus gewoon je eigen mailbox.

Moet nog kijken hoe het vorm gaat krijgen hoor, voor mij is het beginnen ook nieuw... maar ik weet zeker als we allemaal gezellig meedoen en meedenken met elkaar het een succes kan worden.

nadruk ligt op elkaar laten zien wat je gemaakt hebt, elkaar helpen ( dus niet de grond in boren) en tips en trucs delen.

Groetjes,
Bianca

twinstwins schreef:

Ehmmmm volgens mij heb ik mij aangemeld :thumb:  Maar het kan ook zijn dat ik het toch niet heb gedaan.. :+  Ik en computers hihihi

ja hoor je staat erbij... leuk er is al bedrijvigheid daar.

Groetjes,
Bianca

6

Marianne schreef:

Dat dacht ik ook ja....heb het hier al druk genoeg mee  ;)  maar succes!