Nou, die van mij is vanmorgen ook aangekomen. Tijd tussen afgifte en levering: ongeveer 17 uur. Niet slecht, toch? Zelf brengen gaat sneller, maar dat krijg ik voor die 7 euro niet voor elkaar
Ik durf hem alleen bijna niet meer neer te zetten na die sprookjesboom van Henriette: Wow, wat is die prachtig!! Dat je die hebt durven versturen, niet te geloven! En dan ook nog praktisch ongeschonden aangekomen, op een half oortje en een verloren neus na
Hier was mijn vreselijk oubollige taartje vóór het verzenden:

Hij is gevuld met een laagje Speculaas-MBC (Gemaakt met eiwitpoeder en Patidess Speculaas) met daarop bastognekoekkruimels, en een laagje aardbeienjam.
Ik wilde mijn nieuwe bloemenmolds/uitstekertjes uittesten en dat leek me meteen wel een leuke uitdaging voor de postbode om die heel over te krijgen:

Toen ik de doos erop deed bleek alleen dat die nét iets te laag was dus de bloemen waren al plat voor ze goed en wel ingepakt zaten 
Zo heb ik hem ingepakt, in de deksel van de inmiddels bekende Xenos hoedendoos, doos erbovenop, en dan nog een volgepropt doosje eromheen:

Zo heeft de postbode van PostNL (voorheen beter bekend als PTT/TPG/TNT
) hem afgegeven. Ik had er een kaartje op gedaan voor de postbode, met daarop het verzoek er een beetje voorzichtig mee om te gaan omdat er een taart in zat. Volgens Miriam heeft hij dat kaartje gelezen want hij stond met een enorme grijns bij haar voor de deur
:

En zo kwam de taart uit de doos:

Bijna zonde schade, op de platte bloemetjes aan de zijkant (door het schuiven in de hoedendoos, volgende keer plak ik het taartkarton vast in de deksel dan kan hij geen kant meer op) en wat verdwaalde pareltjes na:

En Miriam zegt dat hij lekker was, dus wat mij betreft was dit experiment geslaagd. Ik durf het op deze manier wel aan om een (simpel) taartje te versturen als ik eens niet zelf op iemands verjaardag kan komen
Het eerste stukje is er al uit
:

Nogmaals: sorry voor het enorm oubollige taartje, Miriam. Ik heb voor de bloemetjes wat restjes gebruikt van deze taart http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=173444 die ik vanmorgen moest afleveren (wij hebben denk ik hetzelfde boek in huis, Henriëtte
). In mijn hoofd leek dat me wel een mooie combi met blanke en bruine marsepein. Toen het eenmaal allemaal op de taart zat en ik het resultaat zag heb ik hem bijna naar het bejaardentehuis om de hoek gebracht ipv naar het postkantoor... Maar goed, hij was lekker en hij is vrij netjes aangekomen en daar ging het om