1

Onderwerp: dummie

Hallo iedereen,

Mijn naam is Simone ben 20 jaar en woon in Den Bosch.
Sinds kort ben ik erg geinteresseerd in het maken van cupcakes en taarten. Volgende week ben ik jarig en dan ga ik ook een cursus volgen voor het boltaartje. Ook heb al ik al verschillende materialen op mijn verlanglijstje gezet voor het maken van taartjes:) Ik zie overal erg veel spulletjes staan die een taartje of cakeje nog mooier kunnen maken dus daar word ik sowieso al erg hebberig van:) Ik vind het forum heel leuk om bij te houden en van andere te leren. Heeft misschien iemand een tip voor mij voor verschillende materialen? Ik heb vanmiddag het draaiplateau en de anti plak mat van de ikea gekocht. Daarnaast heb ik al een aantal vormpjes en de kleine roller die voor een perfecte dikte zorgt. Nu vraag ik mij af of ik daarbij nog een roller moet aanschaffen voor de grotere taarten en zo ja welke lengte en dikte? ook zie ik veel leuke print rollers en matjes. Wat is meer aan te raden van de twee? Haha wat een vragen.
Groetjes
Simone

Re: dummie

Hallo Simone, welkom op het forum. In het begin (ben ook nog niet zo lang bezig) zie je zoveel. Maar hier op het forum krijg je vanzelf de juiste tips.