1

Onderwerp: de aller aller 1e taart van mij

hallo dames,

nou hier is die dan de aller 1e taart van mij..
ik heb hem gemaakt voor me dochter die 3 werd.... en die zei ooooh dus die vond hem wel leuk.
ik vond hem zelf ook erg leuk geworden.. maar ik zag de foutjes ook wel... dus dat is een leer voor de volgende x.
de marsepein en de fondant had ik te dik. dus dat moet de volgende x dunner uitgerold worden.
en ik had wat scheurtjes en ik had de marsepein wat te kort afgesneden ( niet slim duss)

http://i995.photobucket.com/albums/af76/Molly20106/3everjaardagbriana11-11-11035.jpg

http://i995.photobucket.com/albums/af76/Molly20106/3everjaardagbriana11-11-11036.jpg

en hier zat het kaarsje erop
http://i995.photobucket.com/albums/af76/Molly20106/3everjaardagbriana11-11-11037.jpg

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden....en misschien tips kunnen geven.

EEN KRUIMELTJE IS OOK BROOD
   (wees blij met wat je hebt)

2

Re: de aller aller 1e taart van mij

Wow voor de eerste echt prachtig!

Believe in yourself and never give up!

3

Haha kritisch op jezelf zijn is goed, maar voor je eerste projectje vind ik hem echt ontzettend mooi gelukt hoor! :thumb:

4

Nou, die is prima gelukt !! op naar de volgende... :thumb:

Ik vind hem mooi en voor de eerste taart al helemaal mooi!

lekker al die taarten...

6

Geweldig mooie taart, je mag terecht trots zijn om u 1ste taartje en dan nog wel een stapeltaart

7

bedankt voor de reactie's
ja de foto's zijn niet heel mooi...
ja ben er best wel trots op.
ik wil volgend jaar toch een workshop gaan volgen, daar leer ook weer wat van.
maar ik vind het super leuk om te doen.
en het valt me eigenlijk best nog wel mee om een taart te maken. ik dacht dat zal wel een gebrom en irritatie worden..maar nee best relax.. maar ik moet zeggen ik heb me eerst maanden hier informatie op gedaan... dus heb best veel geleerd op dit forum :thumb:  en je moet de materialen wel hebben.. dus voorwerk is erg belangrijk,haha

8

Je EERSTE taart zeg je??? Meid, wát een talent!!! Echt heel erg knap gedaan zeg! Ik kijk nu al uit naar je volgende taarten! :thumb:

Groetjes, Berthine
Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt.....

9

Berthine schreef:

Je EERSTE taart zeg je??? Meid, wát een talent!!! Echt heel erg knap gedaan zeg! Ik kijk nu al uit naar je volgende taarten! :thumb:

nou nou ik kleur ervan :o  er zijn veeeeeeeeeel mooiere taarten..haha maar ik ga van de week nog 3 taarten maken, dus druk druk druk... maar ik zal ze zeker posten.
allemaal bedankt voor de leuke reacties.

Een hele mooie 1e taart hoor, ik heb de foto van mijn 1e niet durven plaatsen. Maar die komt nog niet bij jouw plaatje in de buurt. Vooral doorgaan!

11

Hele mooie eerste taart....ik ben benieuwd naar je volgende...

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

12

Super netjes gemaakt.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!