1

Onderwerp: Patidess speculaas en walnootsmaak

Hoi, ik ging net ff de bovenstaande smaken van patidess testen voor de botercreme... Maar ik vond ze beide echt 'smerig (en dat zeg ik niet snel) toen ik het zonder botercreme even proefde... Durfde het niet eens meer door de botercreme te mixen... Vond het echt heeeel sterk beetje alcoholscherpe smaak hebben en totaal geen speculaassmaak... De walnoot had hetzelfde smaakje, maar dan met stukjes walnoot erin! En ik lust wel zeker alcohol!! Nu stond er geen tht datum op (gekocht bij bouwhuis, heb ik hen ook gemeld), en misschien ligt het daaraan alhoewel ik me dat niet kan voorstellen...

Wie heeft deze smaken al eens gebruikt?
Iemand tips voor een echte sinterklaasvulling te maken?

groeten, Bianca
TAART in huis

2

Re: Patidess speculaas en walnootsmaak

je kan wat speculaaskruiden of kaneel door je botercreme doen

of wat chocolade pepernoten verkruimelen en erdoor   :9

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

3

Ik heb ooit eens gemaild met Patidess omdat ik hun witte chocoladesmaak niet echt naar witte choco vond smaken. Ik gaf aan als ik een beetje van de smaakcreme proefde deze erg vies en zurig was. Hun antwoord was, nooit de smaakcreme zo te proeven. Deze is zo geconcentreerd dat hij dan inderdaad vies smaakt. Altijd ergens doorheen en dan proeven.
En inderdaad toen smaakte het wel stukken beter, maar echt witte choco, nou nee.

Als ik jou was zou ik een beetje van de klaargemaakte naturel botercreme afhalen en hier een heel klein beetje smakstof doorroeren. Mocht je het toch niet lekker vinden dan is niet alle creme verloren.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

4

Je moet het idd niet zo proeven, dan zijn ze allemaal vies !!

5

Klopt, ook de cappucino is absoluut niet lekker als je het zo uit het potje proeft, maar eenmaal door de botercreme, jammie !!!

Groetjes, Conny