Onderwerp: Speculaaaassss....
Speculaascupcakes met een speculaastoef, wat ontzettend lekker!
Daar gaat m'n lijn...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Speculaaaassss....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Speculaascupcakes met een speculaastoef, wat ontzettend lekker!
Daar gaat m'n lijn...

Ziet er echt heerlijk uit!
Staat het recept hier op het forum? Het lijkt me namelijk erg lekker, en aangezien wij dit jaar ook Sinterklaas gaan vieren....

Mmmmmm, mooie cupcakes!
Ik ga vanavond ook speculaas cupcakes maken! Hoe heb jij ze gemaakt? Ik wil ze proberen met speculaaskruiden en wat amandelschaafsel erdoor/erover of met stukjes kruidnoten/speculaasjes er doorheen, maar misschien heb jij ook nog een leuk alternatief!
Hoe heb je de speculaastoef gemaakt?
Gr.
Sandra
lekkeeeeeeerrrrr!!
Wat zien deze er heerlijk uit! 
Zien er lekker uit!!!
lijkt me erg lekker
wil je je recept misschien delen?
groetjes claudia
je lekker, wil ook graag het recept!!!
Dames, het is echt heel makkelijk: gewoon een basisrecept van cupcakes met een flinke eetlepel speculaaskruiden erdoor. Iedereen heeft wel z'n eigen recept, ik gebruik altijd deze: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=144630
De toef heb ik gemaakt met botercreme met een paar lepels speculaaspasta erdoor.
Succes!
waar heb je die stafjes vandaan? zijn erg leuk 
waar heb je die stafjes vandaan? zijn erg leuk
Zelf gemaakt van fondant
Dank je!
Dames, het is echt heel makkelijk: gewoon een basisrecept van cupcakes met een flinke eetlepel speculaaskruiden erdoor. Iedereen heeft wel z'n eigen recept, ik gebruik altijd deze: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=144630
De toef heb ik gemaakt met botercreme met een paar lepels speculaaspasta erdoor.Succes!
Hoi Ellie,
Denk je dat je ook speculaaskruiden door de botercrème kunt doen?
Gr.
Sandra
Ik denk het wel, heb het zelf nog nooit gedaan... Even een klein beetje uitproberen zou ik zeggen... Succes!
Ik trek ze nu net uit de oven... Het ruikt vurrukkuluk!!
En, hoe smaakten ze? 
Heeeeeeeeeerlijk!
'k Heb voor de toef trouwens Speculoos Crunchy gebruikt... Mmmmmm superlekker! En het huis ruikt nu echt naar Sinterklaas 
'k Kreeg gelijk een idee voor een vulling voor een Sinterklaastaart; speculoosBC en Bonbonbloc Truffelcreme.... Mmmmm! (ben gek op truffelkruidnootjes, vandaar!)
Mmmmm.. die staan bij mij ook op de planning voor Sinterklaas.. Mjammieee 
Je kan gewoon koekkruiden oftewel speculooskruiden door de botercreme doen hoor, dat doe ik ook altijd.
Jeetje dames, zit dit te lezen en ik geloof dat ik 2 kilo aangekomen ben hahaha ga ze morgen ook maken heerljjk
Ze zien er heerlijk uit zeg!! Die zullen wel gesmaakt hebben. 
Heel mooi gemaakt! Zien er jummie uit!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Speculaaaassss....