1 Laatst bewerkt door sweetheart88 (11-11-2011 20:37)

Onderwerp: Mijn eerste echte (met hand made roosjes ;) )

BRUIDSTAART :)
ik had al een 25, 35, en 50 jarige bruidstaart gemaakt maar dit was voor een echte bruiloft!
Gister 3 taarten gevuld, afgesmeerd en bekleed, over 1 was ik niet tevreden dus opnieuw gebakken, en vanmorgen gevuld, afgesmeerd en bekleed.. Helaas voelde ik me vandaag hondsberoerd (en nog steeds ) maar gelukkig is het toch nog allemaal redelijk goed gekomen!

Helaas geen topper want het bruidspaar had er zelf 1, ik hoop daar later nog een foto van te krijgen.. Het bruidspaar heb ik niet gezien (waren nog niet aanwezig op de locatie ) dus ik hoop dat ze hem mooi vinden! Het personeel was al wel erg enthousiast...
Met dank aan Sil die mij en Vanessa een tijdje terug uitleg heeft gegeven over de roosjes, ze zijn nog niet perfect maar beter dan de roosjes die ik ooit eerst zelf maakte!

Bovenste 2 gevuld met: chocolade botercrème en aardbeien jam
onderste gevuld met: banketbakkersroom en aardbeien jam

(ik heb hem wel iets scheef gefotografeerd  :s  )

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/11/11/375131a0b8c87f89dd4fbf42f2283095/Bruidstaart%2511-11.jpg

2

Re: Mijn eerste echte (met hand made roosjes ;) )

Heel leuk!!!Knap van je dat je het toch voor elkaar hebt gekregen :thumb:  :thumb:

3

He Kelly,
Ziet er goed uit!! Toch maar niet over heel de taart 11 gedaan :D
En ik zie dat jouw roosjes nu ook lukken :thumb:  Heb toevallig woensdag mijn eerste roosje gemaakt sinds we de uitleg hebben gehad. En ben er supertrots op! Dit weekend ga ik er meteen meer maken ;) Leuk he dat het nu lukt, hahaha.

vanessa1982 schreef:

He Kelly,
Ziet er goed uit!! Toch maar niet over heel de taart 11 gedaan :D
En ik zie dat jouw roosjes nu ook lukken :thumb:  Heb toevallig woensdag mijn eerste roosje gemaakt sinds we de uitleg hebben gehad. En ben er supertrots op! Dit weekend ga ik er meteen meer maken ;) Leuk he dat het nu lukt, hahaha.

Nee dat leek me niet mooi die 11-11-11-11 etc rondom, ik had ook afgesproken dat ik zou kijken of het mooi zou worden of niet maar nee vond ik niet  :x
De roosjes zijn aardig gelukt al heb ik iets minder blaadjes gebruikt haha ;)

5

Mooie taart  :D
Goed gelukt!

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

Leuke taart hoor Kelly en de rozen worden vanzelf steeds beter met oefenen

7

Mooi gedaan Kelly.  :thumb:

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

8

:thumb:  :thumb:  :thumb:

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

Bedankt allemaal :)
Gister mail gehad van het bruidspaar dat.ze hem erg mooi en lekker vonden :)

10

:thumb:  :thumb:

taarten maken word  steeds leuker!