Re: Taartje gemaakt met Sugarveil
heel mooi
![]()
heb je nog meer matten, of alleen deze? ik vond deze ook zo mooi namelijk. ben nog aan het denken welke matten aan te schaffen.
De matten zijn vreselijk duur dus vond 1 mat voorlopig wel even genoeg

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taartje gemaakt met Sugarveil
heel mooi
![]()
heb je nog meer matten, of alleen deze? ik vond deze ook zo mooi namelijk. ben nog aan het denken welke matten aan te schaffen.
De matten zijn vreselijk duur dus vond 1 mat voorlopig wel even genoeg

OMG wat mooi! Vertel vertel...is het duur?? Is het makkelijk???hahahaha...wil alles weten!
Het is wel vrij duur inderdaad. De matten alleen al zijn rond de 70 euro. Gelukkig was er op de beurs in Birmingham een leuke aanbieding. Het is niet zo heel moelijk hoor, dat valt best mee.
Ik heb even stil en met open mond zitten kijken.....
Wauw echt super mooi
Wat mooi!
***gaat toch maar hard sparen***
Super mooi!
Heb ook al een paar keer overwogen om het te kopen, maar ook ik blijf het erg duur vinden.
Wauw wat een prachtig kunstwerk. 
Prachtig, je blijft ernaar kijken!
Heel mooi
Ik ga snel het filmpje bekijken!
WAUW!!!!!!!!
Wat prachtig!
Wow geweldig!!! Hebbuh hebbuh hebbuh
Weet je waar het naar smaakt??
Wow geweldig!!! Hebbuh hebbuh hebbuh
![]()
Heb het eerlijk gezegd nog niet geproefd 
DAt ziet er echt fantastisch uit zeg!!
Ook leuk die strik!! 
Madame Gâteau schreef:Wow geweldig!!! Hebbuh hebbuh hebbuh
![]()
Heb het eerlijk gezegd nog niet geproefd
Geeft niet
toch hebbuh hebbuh hebbuh 
Ziet er echt super uit!!! Heb zelf gisteren zitten frobelen met sugarveil, echt heerlijk spul. Omdat de matten zo verschrikkelijk duur zijn heb ik geprobeerd om zelf een matje te maken van siliconen en dit was helaas geen succes
Toch maar even gaan sparen 
Ziet er echt super uit!!! Heb zelf gisteren zitten frobelen met sugarveil, echt heerlijk spul. Omdat de matten zo verschrikkelijk duur zijn heb ik geprobeerd om zelf een matje te maken van siliconen en dit was helaas geen succes
Toch maar even gaan sparen
Ik denk dat je het ook hiermee kunt doen:
Die heb ik op een Sugarveil site zien staan.
Ik heb hem hier liggen, die zal ik ook een proberen.
Onmogelijk mooi en netjes!!!!! Ben zwaar onder de indruk 
Die heb ik ook gezien, maar ik wil echt zo'n kantmatje. Misschien als ik Sinterklaas heeeeel lief aankijk 
Party-treats schreef:OMG wat mooi! Vertel vertel...is het duur?? Is het makkelijk???hahahaha...wil alles weten!
Het is wel vrij duur inderdaad. De matten alleen al zijn rond de 70 euro. Gelukkig was er op de beurs in Birmingham een leuke aanbieding. Het is niet zo heel moelijk hoor, dat valt best mee.
Spijt als haren op m'n hoofd dat ik het toch niet gekocht heb. Dom, dom ,dom 
Die heb ik ook gezien, maar ik wil echt zo'n kantmatje. Misschien als ik Sinterklaas heeeeel lief aankijk
Kan mij voorstellen dat je zo'n matje wil hoor. Zou er ook nog wel meer willen maar de prijs hé.
Wat je ook kunt doen is met een stencil en dan zelf creatief op de taart doen.
Siep schreef:Die heb ik ook gezien, maar ik wil echt zo'n kantmatje. Misschien als ik Sinterklaas heeeeel lief aankijk
Kan mij voorstellen dat je zo'n matje wil hoor. Zou er ook nog wel meer willen maar de prijs hé.
Wat je ook kunt doen is met een stencil en dan zelf creatief op de taart doen.
Zit inderdaad naar stencils te kijken. Nu ben ik aan het experimenteren met een van de impressiematjes van de floral set, even kijken hoe dat wordt....
Gerlinde schreef:Siep schreef:Die heb ik ook gezien, maar ik wil echt zo'n kantmatje. Misschien als ik Sinterklaas heeeeel lief aankijk
Wat je ook kunt doen is met een stencil en dan zelf creatief op de taart doen.Zit inderdaad naar stencils te kijken. Nu ben ik aan het experimenteren met een van de impressiematjes van de floral set, even kijken hoe dat wordt....
Ik heb hier nog een dvd over Sugarveil en daarin zeggen ze dat je wel je matje op bakpapier moet invetten met Crisco, anders blijft het vast zitten. Dus als je het daarop uitsmeert met een stencil zou ik dat wel even doen denk ik.
Siep schreef:Gerlinde schreef:Kan mij voorstellen dat je zo'n matje wil hoor. Zou er ook nog wel meer willen maar de prijs hé.
Wat je ook kunt doen is met een stencil en dan zelf creatief op de taart doen.Zit inderdaad naar stencils te kijken. Nu ben ik aan het experimenteren met een van de impressiematjes van de floral set, even kijken hoe dat wordt....
Ik heb hier nog een dvd over Sugarveil en daarin zeggen ze dat je wel je matje op bakpapier moet invetten met Crisco, anders blijft het vast zitten. Dus als je het daarop uitsmeert met een stencil zou ik dat wel even doen denk ik.
Thanx, dat heb ik inderdaad gedaan, nu nog even wachten tot ze goed droog zijn 
Beautiful! 
Mwah.......
whahhahahaaaaaa ... Je weet wel wat ik er van vind he

Mwah.......
whahhahahaaaaaa ... Je weet wel wat ik er van vind he
![]()
Ja dat weet ik, jij vind het Mwah 
Heel erg mooi 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taartje gemaakt met Sugarveil