1

Onderwerp: Een Piet in opleiding

Een tijdje terug kreeg ik van Sinterklaas de vraag of ik een Piet wilde opleiden tot schoorsteen Piet.
Tegen Sinterklaas kan je natuurlijk geen nee zeggen, dus vol goede moed ging ik aan de slag met de Piet.

Maar oh jee wat een klungel was dat
Piet kreeg het voor elkaar om tot 5 keer toe zijn nek te breken 
Na de 5e keer was oplappen niet meer te doen, dus na goed overleg met de dokter hebben we hem een nieuw hoofd gegeven.
Toen ook maar gelijk naar de kleermaker door, want zijn pet weigerde te blijven zitten op zijn nieuwe hoofd.

Na een goed gesprek met Piet, dat hij nu echt beter op zijn hoofd moest letten, zijn we weer aan de slag gegaan.
Eerlijk is eerlijk, Piet letten dit keer goed op zijn hoofd, zo goed dat hij vergat op de rest te letten, en brak dus alle 2 zijn armen 

Na een bezoek aan de dokter en een paar dagen rust verder, werd Piet weer genezen verklaard.
Ik ben toen heel voorzichtig, maar wel met enige druk weer aan de slag gegaan met hem.

En niet zonder resultaat, vandaag mocht ik hem dan eindelijk zijn Pieten diploma overhandigen
Vol trots zit hij nu, met zijn diploma naast hem, in een schoorsteen te wachten tot hij de schoentjes mag gaan vullen

Einde onzin verhaal

Hier de foto's van mijn klungel Piet

http://i713.photobucket.com/albums/ww139/Sneeuwbui_2009/Taart/Piet1.jpg

http://i713.photobucket.com/albums/ww139/Sneeuwbui_2009/Taart/Piet2.jpg

2

Re: Een Piet in opleiding

leuke taart geworden en uh pietje moet voortaan wel bij de les blijven :lol:

Groetjes Marjon

3

Leuk verhaal er ook bij!! En een prachtige taart!! :thumb:

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

4

Wat een heerlijk verhaal erbij, kan lezen dat jij echt een crea-bea bent:)

Maar eerlijk is eerlijk, klungelpiet is een mooie vent.

Een hele mooie leuke uitvoering van een pietje in de schoorsteen.

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)

5

ja daar is ie dan! ik had er natuurlijk al van gehoord, en was heel benieuwd, maar ik vind dit echt een top Piet!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

6

Bedankt voor jullie leuke reacties