1

Onderwerp: Opvliegers van een bruidstaart !

Echt, ik kan me nu levendig voorstellen hoe opvliegers voelen, pff....
dit was mijn eerste bruidstaart voor bekenden i.p.v. vreemden, dus al extra spannend.

De tomtom lag in de auto van mijn man, dus met een geprinte route op pad.... met mijn richtingsgevoel van -30 geen succes dus, ik ben wel 3 x door een woonwijk (met wel 20 drempels !) gereden, maar na 3 x vragen had ik de locatie gevonden.

Daar alles opgesteld, heel lief personeel die mijn taarten prachtig vonden, pff... dus ik kwam al wat tot rust. Opgeruimd, ingepakt en naar huis gereden. Kom ik thuis aan.... vind ik het cijfer 1 in een taartdoos !! AAARRGGGGHHH !!! Weer bellen naar de locatie, die hadden het gelukkig al gezien, en van 1 cupcake hadden ze de letter J afgehaald en daarvan een 1 gemaakt, wat een opluchting !!! Ik ga nu mijn klotsende oksels wassen en dan vanavond horen of dit het bruidspaar opgevallen is of niet... :(

Het geboetseerde bruidspaartje bovenop heeft Sabrina van Het Bonte Taartje voor me gemaakt, het is echt zooo mooi geworden, nog bedankt Sabrina !

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/bruidstaartcornejeanette-1.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/bruidstaartcornejeanette1.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: Opvliegers van een bruidstaart !

Ow wauw! Geweldig!!!!!!!!!!!

3

Mooi hoor

4

super!

met 1 hand kan je hele mooie taartjes bakken! heb zins juni een half verlamde rechter hand.

5

Mooi!

6

Mooie kleur! Welke kleurstof gebruik je daarvoor?

7

Prachtig zeg, ze waren vast héééél tevreden !!  :Y

8

heel mooi gedaan!!!

9

Wat fijn zulk meedenkend personeel!!
Ik hoor hier op het forum ook wel eens anders!

Mooie taart hoor!

10

Heel mooi  :thumb:

Jij krijgt vast veel lovende woorden van het bruidspaar...hij is prachtig!

12

Heel mooi!!! Nou veraag ik me toch af waar dat cijfertje 1  dan vandaan kwam??? Zie ik nergens terug op de taart (of kijk ik daar nou zo overheen O-) ??)

13

Mooi!

leonietje schreef:

Heel mooi!!! Nou veraag ik me toch af waar dat cijfertje 1  dan vandaan kwam??? Zie ik nergens terug op de taart (of kijk ik daar nou zo overheen O-) ??)

Volgens mij staat de datum op de achterste taart helemaal aan het randje.
Het lijkt ook wel of die bovenop ingezakt is?

14

Leonietje: De datum op de achterste taart was 11-11-11, maar puur toevallig heb ik de foto zo genomen dat dit niet te zien is :D En nu stond er dus eigenlijk 1-11-11, ai ai ai ;)

Groetjes, Conny

15

Karinneke: De kleur is standaard rode marsepein met een beetje Burgundy toegevoegd, is net wat warmer, maar niet te donker.

Groetjes, Conny