Onderwerp: plankjes onder de taart

Mijn man heeft altijd voor mij de plankjes gezaagd, op t werk.
Helaas gaat dit nu niet meer lukken.
Ik vraag me dan ook af waar jullie dit laten doen en wat de prijs hiervan ongeveer is.
Alvast bedankt!!
Groetjes esther

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

Re: plankjes onder de taart

Ik laat altijd MDF zagen gewoon bij de bouwmarkt en meestal kost dat niks of een klein bedrag, dat ligt aan de bouwmarkt.

Volgens mijn man...(Houtkenner) trekt de geur van mdf in de taart...weet natuurlijk niet of hij er bij stilstaat dat er nog papier en cellofaan om heen gaat...Merk jij hier iets van Els?
Nog meer bakkers met ideeen?

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

4

je ruikt en proeft er niks van hoor :nooo wanneer je de taart 'bloot' op MDF zou zetten, was het anders, maar nu echt niks.
Je koopt een plaat van 2.40 x 1.20, laat stukken van 30x30 (gratis!) zagen (superhaaks zijn ze, ook fijn) en dat komt op iets van 30 cent p/s :D

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Ik heb een handige pa met een schuur vol met rotzooi ;) Hihi
Zelf doe ik plak-plastic op de plankjes. Dit werkt super! Het ziet er mooi uit en als er niet te hard wordt gesneden kun je het zo nog een keer gebruiken!

Je merkt er niks van want er gaat bij mij cadeau papier over en cellofaan en dan pas de taart er op.

7

Ik zaag de plankjes zelf op maat zo kan ik de grote zelf aanpassen aan de maat van de taart en binnen 10 minuten gepiept.

Zoete groetjes, Inti

8

Mijn man zaagt ook de plankjes gewoon thuis op maat. De taart zet ik trouwens ook nog op een taartkarton, dan pas op een ingepakt plankje.

9

Mijn schoonvader heeft mijn mdf plankjes gezaagd én afgelakt zodat ik ze nog even nat kan afnemen. (Hij wist niet dat er nog papier en folie om zou komen).

Overigens is 29,5 x 29,5 cm handig, als je er dan pakpapier + folie omheen vouwt passen ze echt perfect in een doos van 30 x 30 cm. :)

~ Never waste a good crisis... ~