Re: Voor het eerst een staand figuurtje...
Zij is prachtig, daar zal je lieve Megan blij mee zijn.
Groetjes Annemarie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor het eerst een staand figuurtje...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zij is prachtig, daar zal je lieve Megan blij mee zijn.
PRACHTIG!
Ik vind de ogen het neusje en mondje super goed gelukt! Daarmee valt of staat een poppetje vind ik.
Ben het met de ladies van de vorige stukjes ook eens, dat dit de mooiste is die ik heb gezien!

Wat een SUPER mega mindy!!!
Mag ik hem opslaan want ik denk dat mega mindy hier volgend jaar ook favoriet is!
Dankjulliewel!
@Sandra2103: Dankjewel voor het compliment!
En, opslaan mag hier op het forum altijd... 
wauw, echt ontzettend goed, zeg!!
Goed zeg! Knap geboetseerd hoor.
Wauw, wauw, wauw!!
Wat knap gemaakt!!
Ik en poppetjes is een regelrechte ramp!
Vorige week voor het eerst één gemaakt een zittende, maar wat chagerijnig werd ik ervan.
Dan viel er weer een been af dan weer een arm.
Nau echt een doffe ellende!!
En jij zet gewoon even een prachtig staande mega mindy neer!!
Ze blijft gewoon staan!!!! En dat gezichtje zo mooi echt, mondje, neusje, oogjes knap hoor!
Moch je nog tips voor mij hebben... heeeeeel graag
Heb je toevallig niet een how-2 gemaakt 
so zeg die is mooi
dat maakt het gemis van tinkelbel vast goed
Prachtig, hoe maak je uberhaupt een staand figuur? Staat er ergens een basis how to op het forum 
wauw, zo knap!!!!
heel mooi gedaan!
geweldig , 
Heel mooi en heel knap! 
hahaha ik vind hem...eh haar erg goed gemaakt!!! toppie
Te gek zeg!!!!
zo dat is echt supergoed gelukt.top 
Super geboetseerd!!!!
Ik ben een kneus met boetseren dus ik vind t echt helemaal super als je dit kunt!!!

Zooooo dit is echt de mooiste Mega Mindy die ik tot nu toe gezien heb! Het mondje vind ik echt perfect gedaan, hoe heb je dat zo netjes gedaan? En verder: alles klopt gewoon. Geweldig!!
Wauw!!!! Super goed geluk zeg
Wat zal je dochter hier blij mee zijn..
Mijn dochter is 31 december jarig en ook een heus mega mindy fan, ga binnenkort beginnen te oefenen want wil ook graag z'on mooie mega mindy als jouw topper!!
Dankjewel voor alle lieve reactie's!
Door drukte rondom de verjaardag van me dochtertje (voor het eerst naar school enzo) nu pas ffies tijd om weer lekker hier op het forum te zijn.
@Mariss: Sorry, heb geen how-to er van, maar heel leuk te horen dat je hem zo mooi vind!
@Paola: Dankjewel!
Ik weet niet of er hier een specifiek 'how-to' staand-poppetje is, maar misschien anders is zoeken naar how-to's van bruidspaartjes.
@Petra: Thanx!
Word er helemaal verlegen van!
Eigenlijk was het een kwestie van heel veel geduld en laptoppie er naast houden en goed kijken naar de echte MM.
En ik ben ook zo'n zeijkerd dat als iets niet naar me zin is dat het dan er af moet en opnieuw...
@Chantalesmee: Komt vast helemaal goed!
Je taarten zijn altijd zo geweldig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor het eerst een staand figuurtje...