1

Onderwerp: Woezel en pip een beetje vervloekt

Sinds mijn zoon vorig jaar is geboren ben ik niet echt actief geweest met deze geweldige hobby. Maar ja.... als die kleine bink dan 1 jaar word, vond ik dat wel reden genoeg om weer eens wat nachten door te halen. Woezel is drie keer tegen de kast gegooid van pure frustratie  :grr:  het lukte gewoon niet. Normaal presteer ik best goed onder druk, maar nu  :nooo Uiteindelijk in bad gaan liggen, tot rust gekomen  O-)  en op de laatste avond toch iets geboetseerd wat voor een woezel en pip doorkonden. De taart was zoals gewoonlijk op de laatste minuut klaar en al met al kan hij later terug kijken op een leuke verjaarsdagtaart. Voor nu: hij snapte het niet echt, wou alle beestjes van de taart "aaien" <slaan dus>, maar vond de taart volgens mij wel lekker  :D  Ook een stukje?

http://i42.tinypic.com/160pfmf.jpg
http://i42.tinypic.com/110ye5s.jpg

2

Re: Woezel en pip een beetje vervloekt

gefeliciteerd met je zoon! het is niet te zien hoor, dat het tegenzat; ik vind de taart er super uitzien, ook de boetseersels!
Maar de mooiste foto is die van je knul,hahahaha, hij is erg leuk!!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

3

Wauw ik vind hem prachtig!!
Alleen.... Volgens mij staat de 'n' van zijn naam verkeerd om. Maar kan jou het schelen joh! Met zo'n mooie taart valt dat niemand op! Wat een leuke boetseersels en een hele leuke taart! Super!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

4

wauw hij is super mooi!!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

5

Twirler schreef:

Wauw ik vind hem prachtig!!
Alleen.... Volgens mij staat de 'n' van zijn naam verkeerd om. Maar kan jou het schelen joh! Met zo'n mooie taart valt dat niemand op! Wat een leuke boetseersels en een hele leuke taart! Super!

:Y  ik zie het nu ook pas! Volgende keer goed op letten. Thanx  :)

6

Super Woezel en Pip!!!

ik vind hem heel mooi gelukt. ook woezel!
en wat een geweldige foto van je zoontje!!