Onderwerp: Pompom, politie en bruiloft!
Een parade van 3 taartjes!
Pompom
Mijn moeder is kleuterjuf in groep 2. Ik mocht deze vrolijke PomPom taart maken voor de jarige kindjes. De taart wordt er dan bij gepakt en de kaarsjes worden uitgeblazen. Pompom is een soort van 'logeerbeer'. Ik kende hem niet, maar naast dat pompom mee naar huis gaat met de kindjes zit er ook een educatief programma aan vast die dan weer in de lessen wordt behandeld.

Politiepet
Een vriend van mij heeft het diploma voor hoofdagent behaald. Wij hadden voor hem een surpriseparty georganiseerd. En daar hoort natuurlijk taart bij! Bij deze een echte politiepet.

En natuurlijk: het aansnijmoment. Hij vond het eigenlijk te zonde om op te eten en heeft de foto gelijk naar zijn politie-collega's doorgestuurd. 

Bruidstaart
Voor een collega mocht ik de bruidstaart maken. De kleuren van de dag waren roze en oranje. Ik had de taart al eens eerder gepost, maar toen had ik nog niet echt duidelijke foto's. Deze zijn ook aardig donker, maargoed...
Helaas was het deze dag erg warm en stond de taart al een tijdje voordat hij aangesneden werd. Dit is helaas te zien aan de bobbelige zijkanten...

Bedankt voor het kijken!
www.zoetmetstijl.nl