1

Onderwerp: Mijn eerste fondant-taart

Hallo allemaal,

Ik ben Suzan en ben 43 jaar.
Koken en bakken doe ik al voor mijn leven graag.
Nu heb ik al vaker zitten denken over taart te gaan bakken en versieren met fondant etc.
Mijn nicht belde afgelopen zondag en vertelde mij dat ze zich verloofd had en dat ze ging trouwen.
Toen dacht ik: ik ga het uitproberen en ga een verlovingstaartje voor haar maken met fondant.
Ik moet zeggen dat het mij heel goed bevallen is en het resultaat was aardig. Ik denk dat ik een hele leuke nieuwe hobby heb gevonden waar ik denk meer mee ga doen.
Ik ga 26 november a.s. eerst naar de taartbeurs in Roermond om me verder te informeren hoe ik het het beste kan aanpakken.
Ik weet niet wat de beste start is? Is het een goede start om bij de Bakwinkel in Maasbracht de basis-cursus Wilton te doen? Want met deze hobby te starten heb je toch allerlei spullen nodig die ik nu nog niet heb. Het zou jammer zijn als ik dingen koop die men misschien niet nodig heeft, immers de materialen zijn best prijzig.
Weet niet hoe ik de foto van mijn verlovingstaart in mijn bericht kan plaatsen?
Tips zijn welkom.
Alvast bedankt en de groetjes.

Suzan

2

Re: Mijn eerste fondant-taart

Welkom op dit zeer verslavende forum.
Ik zou starten met een basisworkshop zodat je de beginselen onder de knie krijgt en lekker veel kan vragen. Verder heel veel op het forum lezen en dan komt het van zelf :)

3

Voor het plaatsen van je foto('s) kan je het beste de sticky lezen helemaal bovenaan in de rubriek.

Overigens staan in (vrijwel) elke rubriek van die sticky's met hele handige informatie..... ;)

Veel plezier op het forum!