1

Onderwerp: bake pops

kent iemand deze? kwam dit toevallig tegen op ebay, lijkt mij wel heel erg handig.

http://bakepopspan.net/bake-pops-pan/

Weet iemand of deze ook in nederland te krijgen zijn? verkoper op ebay verstuurd ze niet naar buitenland

Groetjes Leonie

2

Re: bake pops

Deze ben ik nog nergens tegengekomen! Lijkt me wel handig! :)
Ik weet wel dat je van babycakes een soort van tosti-ijzer hebt om cakepops in te bakken... is hetzelfde principe alleen kunnen er daar 12 tegelijk in.

3

lijkt mij idd veel fijner dan zon apparaat
ik houd je toppic in de smiezen
hier wil ik ook wel wat meer over weten
vind cakepops erg leuk maar die smurry met cake en daar balletjes van vormen vind ik niet lekker

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

4

Het lijkt mij inderdaad ook veel lekkerder als ze zo in die vorm uit de oven komen. Ik heb net al gezocht maar kon niets vinden, maar ik zoek verder!

Groetjes Puck

5 Laatst bewerkt door Poffertje (10-11-2011 13:16)

haha het filmpje :')

https://www.bakepop.com/
binnenkort op telsell?

edit: Deze staat op Ebay: ebay.nl/itm/Cake-pop-kit-Pan-sticks-ties-bags-/290631001265?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43aaf524b1#ht_2711wt_932

6

heb ze voor de grap 's gemaild, kijken wat daar uit komt. Ik vind deze eigenlijk wel heel leuk en makkelijker als de cakepopmaker (denk ik....)

Groetjes Leonie

Ik ga dit topic in de gaten houden!

I just love cake!
Groetjes Laura

Deze vind ik idd wel leuker lijken dan de cakepops-maker. :Y Benieuwd of je reactie krijgt op je mailtje! :thumb:

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

9

leuk
bij een evt gezamelijke inkoop wil ik ook wel meedoen!

10

Hee, leuk ding!! Ik denk alleen dat die op ebay niet hetzelfde is. Voor zover ik het op de foto kan zien is die 1 delig, dus voor halve bolletjes denk ik.........

Ik hou dit topic ook in de gaten :Y

If life gives you lemons, make lemoncurd.

11

nou deze is  :thumb: ,ook ik blijf het volgen.
grft Carla

12

Mirjam5 schreef:

Hee, leuk ding!! Ik denk alleen dat die op ebay niet hetzelfde is. Voor zover ik het op de foto kan zien is die 1 delig, dus voor halve bolletjes denk ik.........

Ik hou dit topic ook in de gaten :Y

Op ebay staat top and bottom

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

13 Laatst bewerkt door Reini (10-11-2011 19:17)

I am a googleholic  :D

hier verkopen ze ze én shippen buiten states (wel extra 10 dollar shipping blijkbaar)...al vrees ik nu dat ze daarmee Canada en virgin islands bedoelen, maar een nee heb je, een ja kan je krijgen
https://www.trybakepops.com/?linkid=161 … d=CD7444--

2 van de 3 ebay sellers die ik vond shippen niet nr europa, de 3de is privepersoon, mss heb je daar meer geluk mocht je het vragen?

14

interessant.......

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

15

Zou dit wel te vertrouwen zijn? Als ik de pagina sluit komt er namelijk een kadertje met 'sluit deze pagina niet om van de promotie te kunnen genieten' of zoiets. Dat vind ik toch vrij verdacht.

16

Reini schreef:

I am a googleholic  :D

hier verkopen ze ze én shippen buiten states (wel extra 10 dollar shipping blijkbaar)...al vrees ik nu dat ze daarmee Canada en virgin islands bedoelen, maar een nee heb je, een ja kan je krijgen
https://www.trybakepops.com/?linkid=161 … d=CD7444--

2 van de 3 ebay sellers die ik vond shippen niet nr europa, de 3de is privepersoon, mss heb je daar meer geluk mocht je het vragen?

is dezelfde als die ik had gevonden, heb inmiddels mailcontact, maar klinkt nog niet echt hoopvol. ze verzenden niet buiten de US. ik heb er nog een mailtje aan gewaagd.

Groetjes Leonie

17 Laatst bewerkt door bloem9 (10-11-2011 21:18)

klinkt id handig
ook ik ben verslaafd aan goolgle dus ook even gegoogled en kwam dit artikel tegen cake pop maker versus bake cake pan

leuk om te lezen

nou ben ik vlg week jarig en wilde graag de cake pop maker maar ja nou is deze misschien wel binnenkort te verkrijgen klinkt eigenlijk wel handiger   :think:  tja maar even dit topic volgen haha

18

Deze lijkt idd handiger dan de cake pop maker en kan in de vaatwasser  :Y

Groetjes Erna

19 Laatst bewerkt door angelz (10-11-2011 22:38)

Even een vraagje, waarom zou deze handig zijn? Hier moet je toch eerst je oven voor verwarmen?  De cake pop maker is binnen een paar seconden warm, de pops binnen 3 minuten klaar, hij is heel simpel schoon te maken en je gebruikt gewoon het beslag dat je wilt gebruiken.

20

nog een andere soort gevonden, http://www.ebay.com/itm/Tasty-Top-Cake- … 35b612f543

deze ook maar even gemaild voor info...

Groetjes Leonie

21 Laatst bewerkt door bloem9 (10-11-2011 22:49)

angelz schreef:

Even een vraagje, waarom zou deze handig zijn? Hier moet je toch eerst je oven voor verwarmen?  De cake pop maker is binnen een paar seconden warm, de pops binnen 3 minuten klaar, hij is heel simpel schoon te maken en je gebruikt gewoon het beslag dat je wilt gebruiken.

mag ik hiermee aannemen dat jij hem hebt en dus goed bevalt?  Dat is fijn om te weten. en id als hij makkelijk in gebruik is de keuze snel gemaakt dan ga ik niet wachten  ;)

22

bloem9 schreef:
angelz schreef:

mag ik hiermee aannemen dat jij hem hebt en dus goed bevalt?  Dat is fijn om te weten. en id als hij makkelijk in gebruik is de keuze snel gemaakt dan ga ik niet wachten  ;)

Hier nog een tevreden gebruiker :Y  Heel makkelijk in gebruik!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

23

ohhhhh die ziet er wel interessant uit zeg! Ik hou dit ook even in de gate....

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

24

[move]--> WWW

o ja, mochten jullie het voor elkaar krijgen dat ze wel shippen en met elkaar willen bestellen, dan graag eerst toestemming vragen aan ons :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

25

hey allemaal,

ik ben even aan het mailen geweest met iemand van ebay, daar kon ik ze wel bestellen, was volgens mij een siliconenachtige bakvorm, maar die reageert nu niet meer...had er ook niet een heel goed gevoel bij.

Die andere, de metalen vorm, wordt niet naar het buitenland verstuurd, ook niet in grote aantallen...

Jammer, vond 'm wel handig, ik heb nu de cake pop maker toch maar besteld, las hier ook veel goede dingen over.

Groetjes Leonie