1

Onderwerp: Oreo vulling, waarmee combineren?

Hallo allemaal

Verslaafd aan taart en oreo koekjes wil ik eea wel eens combineren in een taart.
Oreokoekjes verkruimelen en mengen met botercreme voor 1 laag kan ik zelf wel verzinnen, maar waar combineer je het mee?
Iemand een goede suggestie?
Vast bedankt!

2

Re: Oreo vulling, waarmee combineren?

Het is wel lekker om de devilsfood cake te bakken als taart, en dan de oreo vulling erin  ;) .
Anders combi met caramel (dulche de leche) en slagroom met met een laagje chocolade. Gesmolten choco in cirkel uitsmeren (op bakpapier en uitharden) en die op de slagroom, lekker krokantje in je taart  :Y

Succes!

3

Bedankt voor de tips! Dulche de leche kon ik niet vinden in de winkel, wel bebogeen van de ruijter, is ook caramel. Zou dat ook werken?

4

Bedankt voor de tips! Dulche de leche kon ik niet vinden in de winkel, wel bebogeen van de ruijter, is ook caramel. Zou dat ook werken?

5

het is ook erg lekker met frambozen of aardbeien of nog beter een oreo cheesecake met frambozen echt superlekker  :9  Ik ben ook gek op oreo en taart  :) Ik zal het recept zo meteen wel posten bij ingezonden recepten wilde ik toch al een keertje doen;)

walking on buttercreamclouds .....

6

ik heb het laatst met vlaaivulling kers gedaan ook erg lekker, beetje schwarzwalder kirsch idee

7

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=172319
Heb net het recept gepost wel voor cupcakes maar het werkt ook prima voor een taart al zou ik dan wel de oreos eerst malen

walking on buttercreamclouds .....

8

chocolademousse!

9

mitsey schreef:

Het is wel lekker om de devilsfood cake te bakken als taart, en dan de oreo vulling erin  ;) .
Anders combi met caramel (dulche de leche) en slagroom met met een laagje chocolade. Gesmolten choco in cirkel uitsmeren (op bakpapier en uitharden) en die op de slagroom, lekker krokantje in je taart  :Y

Succes!

De tips gevolgd en de taart viel erg in de smaak!
Volgende keer mag de choco plak iets dikker denk ik, daar ben ik erg voorzichtig mee geweest.
Was bang dat de taart hierdoor slecht te snijden zou zijn, maar nu viel ie een beetje weg.

10

bourgondier schreef:
mitsey schreef:

Succes!

De tips gevolgd en de taart viel erg in de smaak!
Volgende keer mag de choco plak iets dikker denk ik, daar ben ik erg voorzichtig mee geweest.
Was bang dat de taart hierdoor slecht te snijden zou zijn, maar nu viel ie een beetje weg.

Goed te horen dat ie in de smaak viel  :)

11

ik combineer hem graag met ongezoette aangevette slagroom waar ik gehakte pure choco doorheen meng.

12

Ik zeg: kersenvulling!!! Jummie!!!

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl