Onderwerp: hoe mini cc per stuk verpakken?
Voor een traktatie die uitgedeeld wordt bij het zwembad, wil ik de mini cc graag verpakken in ....................? plastic zakjes? maar welke, waar haal ik deze? zelf gemaakte doosjes?
wie heeft er ideeen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » hoe mini cc per stuk verpakken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een traktatie die uitgedeeld wordt bij het zwembad, wil ik de mini cc graag verpakken in ....................? plastic zakjes? maar welke, waar haal ik deze? zelf gemaakte doosjes?
wie heeft er ideeen?
Je kan blokzakjes kopen die hebben ze o.a. bij paardenkoper (moet je ff googelen)
Ik vind het nog lastig te vinden, die zakjes voor minicc's. Ik ga ze zelf maar inpakken in folie. Ga ze maken voor St. Maarten
Ik moet wel een beetje lachen om de reactie van Madebystef:
Je kan blokzakjes kopen die hebben ze o.a. bij paardenkoper (moet je ff googelen)
Ze heeft net bij mij zakjes besteld
Maar ik denk idd zelf dat je voor die hele kleine cuppies beter een rondje uit folie kunt knippen en een lintje erom. In een zakje vallen ze om.
Succes...
ja ik heb er niet zo veel nodig als bij paardenkoper vandaar 
Ik ben er nog nooit geweest, hebben ze dozen van 500 of 1000 ofzo?
Sorry voor t vervuilen van je topic, Anneke!!
ze hebben ook een webshop
Deze vraag mag gewoon in taartdecoratie algemeen.............heeft niet specifiek met bakken voor anderen te maken [MOVE] -> taartdecoratie algemeen
bedankt voor t verplaatsen, ik wist t zo ff niet waar te plaatsen.
blok zakjes vind ik idd erg groot voor mini cc, zal wel folie worden
En de wenskaartenzakjes (foliezakjes) van de witte boekhandel?
(Boekenvoordeel heet het eigenlijk)
Die zijn niet zo duur en kun je ook op maat verder knippen? 
Ik deed ze laatst in 'lollyzakjes' en dat ging ook goed.
Gekocht bij Cake Planet in Rotterdam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » hoe mini cc per stuk verpakken?