51

Re: mijn "let's get married" party table

Wauw! Prachtige taarten en je stand zag er ook super uit!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

52

Wow super!

53

Dikke complimenten voor je prachtige, stijlvolle taarten en mooie tafel! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

54

Honeybee schreef:

Ik vind het een echt schilderijtje... De kleuren passen mooi bij elkaar en het ziet er enorm stijlvol en strak uit. Helemaal mijn smaak. Heel professioneel.
Wat zou ik ook graag zo goed zijn !  :Y

Kan je mij je geheimpje verklappen hoe je die grijze krullen op de eerste stapeltaart met de orchidee erop hebt gezet ? Is dat met een sjabloon en spuitbus of gewoon met een kleurstift of kwast en de losse hand ?

Die krullen heb ik inderdaad erop geschilderd met een penseeltje en zilverkleurige dust.

Enne...dank voor jullie mooie complimenten!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

55

Heel erg mooi allemaal! Prachtig gewoon! Ik heb een vraag over je daglichtlamp, ben namelijk ook op zoek, wele heb jij besteld als ik vragen mag? Groetjes fifi

Geniet van elke dag!!!!

56

FiFi78 schreef:

Heel erg mooi allemaal! Prachtig gewoon! Ik heb een vraag over je daglichtlamp, ben namelijk ook op zoek, wele heb jij besteld als ik vragen mag? Groetjes fifi

bedankt!! ik heb dezelfde lamp als Eline gekocht, heb hem alleen bij folux.nl besteld, met een extra lamp van 85 watt, wat een verademing zo'n lamp!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

Mooie parade!!! Prachtige taarten  :Y  :Y , die roze lijkt wel een Peggy Porschen  :thumb: !

58

slagroompuntnl schreef:

Mooie parade!!! Prachtige taarten  :Y  :Y , die roze lijkt wel een Peggy Porschen  :thumb: !

Jee, dat vind ik een super compliment!! maar ik was er zelf niet zo tevreden over, de boogjes zijn niet heel strak geworden, jammer want het effect is wel heel mooi met roze en zwart:Y

icing smiles

heel mooi, erg chic

cake my day