1

Onderwerp: chocobiscuit met laag citroenbavarois + laag ?????

afgelopen weekend hadden wij oa een chocobiscuit met laag kersenvlaaivulling en laag bbbcrisp (erg geslaagd)

nou heb ik een bestelling voor 1 van onze gasten die de chocotaart erg lekker vond:
een chocobiscuit  met 1 laag citroenbavarois (die zat in een andere taart afgelopen weekend) en de 2e laag moest ik zelf maar bedenken....

wat moet ik nou als 2e laag doen???????
2 lagen citroen lijkt me wat te?
en laag bonbonbloc lijkt me persoonlijk niet lekker bij citroen....

had al via zoekfunctie,maar kwam bij 1 met naturel biscuit (en erg veel citroen) en 1 waar ikzelf ook even geen hulp aan had,hihi. vandaar toch even zelf de vraag stellen.

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

2

Re: chocobiscuit met laag citroenbavarois + laag ?????

Kijk eens in de sticky boven aan dit topic, daar kun je heeeeeeel veel combinaties vinden. Zit vast wel een lekkere vulling bij die hier goed bij combineerd!  ;)

Dat is toch een TAART waard!

Zelf vind ik de combi citroen met chocola niet lekker, maar smaken varieren... Als de bavaroi ook nog met yoghurt is vind ik het nog minder lekker.

Als ze een echt frisse smaak in combi met choco wil zou ik haar proberen om te praten naar een sinaasappelmouse, (alleen op basis van slagroom en niet samen met yoghurt), of 'sinaasappel curd' en daarbij een chocolade achtige smaak.

Maar, he.. als een klant het nou wil...

4 Laatst bewerkt door rorico (10-11-2011 13:22)

de bavarois is op slagroom basis.

haha, dan ben ik dus niet de enige die citroen eigenlijk geen optie vond.... ik neem dan ook veeeeeel liever sinaasappel... ik zal nog eens een poging doen... :P en ondertussen maar even doorzoeken naar een combi...

citroen vind ik wel heel lekker in een naturelbiscuit en dan aardbei of framboos erbij... maar choco erbij..blegh,hahaha.

@appeltje, al gekeken in sticky. daar keek ik natuurlijk het eerst.

5

Wat denk je van banaan bavaroise in choco biscuit?
Gecombineerd met dulche de leche is dat mmmmmmmmmmm

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

6

moet haar eerst nog van de citroen af krijgen.... lukt nog niet echt...
dus eerst maar combi's bij de citroen vinden... voor een chocobiscuit... (anders geen probleem)

7

Chocobiscuit met citroen en frambozen baverois?Hmmmmm