Onderwerp: diego deel 1

wilde eigelijk wachten tot na het weekend want de verjaardag van mijn zoon word dit keer in twee delen gevierd. en dus ook twee taarten :D  menneer is twee en dol op go diego go, dus voor zijn verjaardag gister deze taart gemaakt en de tweede is in voorbereiding voor zaterdag, dus die zal ik er zaterdag opzetten. dit was mijn twee puzzle ging redelijk maar vind het niet makkelijk. Ik heb hem voor de rest simpel gehouden met wat vlinders en gras met bloemetjes aan de zijkanten.
http://i41.tinypic.com/ei9vsz.jpg

2

Re: diego deel 1

Hij is leuk hoor! :D

Nu ik van iedereen lees dat puzellen niet meevalt word ik toch een beetje bang, wil het binnenkort ook eens gaan proberen.

A balanced diet is cake in both hands

3

Is een mooi gepzuzzelde taart geworden!

4

heartbeat schreef:

Hij is leuk hoor! :D

Nu ik van iedereen lees dat puzellen niet meevalt word ik toch een beetje bang, wil het binnenkort ook eens gaan proberen.

Héel eenvoudig beginnen; telkens wat moeilijkere plaatjes en je komt er wel...

5

heel erg leuk!!

jammer dat de foto zo vaag is, had graag willen zien hoe je baby jaguar had gemaakt ;)

@heartbeat, tip, neem vooral de tijd! dan komt het helemaal goed :D

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

ow ja hij is inderdaad een beetje vaag zal eens kijken of ik er strks een duidelijkere foto van babyjaguar bij kan plaatsen. Rorico, ik heb met verf de vlekken erop geschilderd.

7

okeeeeee, dat moet ik nog een keertje uitvinden,haha

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

8

Leuk gedaan, hoor.

9

Mooie taart. Eenvoud siert...dus ik vind het juist mooi dat je de taart verder wat rustig hebt gehouden.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery