Onderwerp: Mijn eerste puzzelplaatje
Maar makkelijk begonnen
met een Hello Kitty, taartje is nog niet superstrak maar dat komt vanzelf!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste puzzelplaatje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar makkelijk begonnen
met een Hello Kitty, taartje is nog niet superstrak maar dat komt vanzelf!

nice!!!!!!!!!!
dank je wel
Jaaaa, die is lief! Ik zie dat meer mensen HK als eerste puzzelplaatje kiezen, dat geeft inderdaad moed voor de volgende projecten 
Nou, ik ben t niet helemaal eens met: "niet super strak"
Ik vind m netjes bekleed hoor!
Maar als ik n tip mag geven... alhoewel.... eerst even n vraagje:
Heb je deze puzzel uit de losse pols gemaakt of heb je een voorbeeld uitgeprint?
Als het uit de losse pols is dan is dat netjes gedaan hoor, goede proporties 
En ja, dat uitprinten zou dus mijn tip zijn ... dan zie je nl precies op welke plek bepaalde specifieke en typerende uiterlijke kenmerken van een character moeten komen.
Op die manier heeft een character dus ook meteen de juiste uitstraling.
Jouw HK d'r oogjes zitten net iets te hoog en te dicht bij elkaar.
Maar cute blijft ie zeker
Groetjes!
Ik had een kleurplaatje uitgeprint en de diverse onderdelen uitgeknipt.
Uitgesneden op fondant en daarna weer in elkaar gepuzzeld.
later zag ik een how-to op youtube waarin ze een extra randje aan de onderdeeltjes maakten om de boel wat meer naadloos aan elkaar te plakken zeg maar..ga ik volgende keer ook proberen!
Dank je wel voor je feedback!
Geen dank!
En idd volgende keer weer wat proberen en zo komen we er wel
Ik vind t ook leuk om steeds wat te proberen, is gewoon een leuke hobby!!
Hihihi!
Groetjes!
inderdaad ziet er mooi uit, maar die zwarte lijntjes er omheen zouden HK net wat mooier maken. Voor die lijntjes is een sugergun erg gemakkelijk.
Verkrijgbaar bij de de webshop van de leukste taarten. Een sugergun is zowiezo onmisbaar vind ik.
ja die heb ik nu met een pen gedaan met eetbare inkt (een rotding trouwens haha) Sugergun,daar doe je fondant in en dan druk je dat erdoor toch?Kan zo op de verlanglijst voor verjaardag/sint/kerst 
Leuk hoor!!
Mijn eerste puzzelplaatje was ook een Hello Kitty. Ik had de zwarte lijntjes uiteindelijk met een pasta/spaghetti machine gemaakt. Ging ook aardig goed. 
ja die heb ik nu met een pen gedaan met eetbare inkt (een rotding trouwens haha) Sugergun,daar doe je fondant in en dan druk je dat erdoor toch?Kan zo op de verlanglijst voor verjaardag/sint/kerst
Ja die pennen vind ik ook niet zo geweldig,alleen voor kleine streepjes en na een paar keer gebruiken waren de punten al niet goed meer.
Er kan ook marsepein in de sugergun.
zat te denken...totdat ik een sugargun heb...moet een knoflookpers toch ook werken of niet 
Mijn eerst puzzel was ook een Hello Kitty! Je hebt het heel goed gedaan hoor! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste puzzelplaatje