1

Onderwerp: Marshmallow vulling?

Hallo allemaal!

Ik heb gisteren mijn bestelling binnen gekregen en ik had de Fluff Marshmallow mix mee besteld.
Nu moest ik natuurlijk even proeven  O-)  En wat is ie heerlijK!!!!  :9  haha

Alleen vraag ik me nu af hoe en in welke combinatie ik hem kan gebruiken als vulling  :o

Hebben jullie lekkere recepten voor me met deze vulling?

http://www.deleukstetaartenshop.nl/ingr … -4258.html

Het liefst zsm reacties voordat de pot leeg is!  :lol:

2

Re: Marshmallow vulling?

Ik weet niet hoe ie smaakt, maar op basis van de beschrijving lijkt ie me zoet, dus zou ik hem combineren met iets fris/zurigs, anders wordt het zo'n suikerbom. Dus fruit bv. bessen, citroen oid. Lemoncurd, jam...

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Wij namen dat vroeger op brood met pindakaas... Misschien kun je daar iets mee?

4

Lekker he hahahhah
Ik vind hem erg lekker in combinatie met verse aardbeien of frambozen maar ook met jam is het erg lekker

walking on buttercreamclouds .....

5

Wat SweetTooth zegt, iets fris/zurigs..
Met Lemoncurd is een echte aanrader!

6

Hoi hoi,

Heb ook een pot staan, het is idd ontzettend lekker maar ook mega plakkerig.... Hoe krijgen jullie het dan "fatsoenlijk" op je biscuit?! Hete mes misschien?! :think:

Verneem graag, groetekes Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

7

hai ik heb net een topic geopend met dezelfde vraag..hoe krijg ik het op mijn kapsel zonder dat ik deze stuk trek.

de winnende tip was... in een spuitzak en spuiten maar..:)

ik combineer de fluff vulling ( die ik gewoon bij de ah koop) de laatste tijd met bosvruchtenvlaaivulling op laag 1 en dan laag 2 fluff en aardbeienjam.

errrrg lekker  :Y

8

Ik vind het heerlijk spul, maar kreeg het niet op t biscuit, trok het helemaal kapot. Dus nu verplicht leeglepelen  :P

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

9

sweet978 schreef:

hai ik heb net een topic geopend met dezelfde vraag..hoe krijg ik het op mijn kapsel zonder dat ik deze stuk trek.

de winnende tip was... in een spuitzak en spuiten maar..:)

ik combineer de fluff vulling ( die ik gewoon bij de ah koop) de laatste tijd met bosvruchtenvlaaivulling op laag 1 en dan laag 2 fluff en aardbeienjam.

errrrg lekker  :Y

Oke, dus begrijp ik het goed en maak je een mengsel van Fluff en bosvrvlaaivulling of aardbeienjam en doe je dat dan in een spuitzak?!

Klinkt igg heerlijk  :9

10

nee.... ik snij de taart in 3 delen.
biscuit
bosbessenvlaaivulling ( lang leve hak)
biscuit
fluffvulling
aardbeienjam
biscuit

ik ga de volgende keer de fluff dus in een spuitzak proppen en dan spuiten op de 2e laag biscuit. Aan de onderkant van de 3e laag ( je toplaag dus) smeer ik aardbeienjam en dan leg ik deze er boven op .  Je hebt dan dus de jam op de fluff..zonder vieze handjes  :D

11

Ik snap um Sweet978!!! Dank voor deze tip/uitleg :thumb:

Groetekes Indira

12

smakelijk.. hij is btw.... TE lekker als je deze combinantie gebruikt bij een chocobiscuit :)

13

O wat een lekkere recepten!!!!!
Het was mij idd ook al opgevallen dat het erg plakkerig was. Maar die spuitzak is een super slim idee!

Ik heb ook nog 2 verschillende blikken vlaaivulling staan, geloof aardbeien en tropische vruchten. Dat word het weekend bakken! En proeven natuurlijk  :9

En ik ga meteen kijken bij de Ah binnenkort of ze ze hier ook verkopen  :D

Dank jullie wel!!!!!

14

laat je even weten of hij goedgekeurd is ?:)