1 Laatst bewerkt door Tiny1234nl (16-10-2011 23:42)

Onderwerp: Taart met 3 d bootje

Voor een jarig buurmeisje dat graag vaart op haar eigen rood wit blauwe bootje en op karate zit had ik dit taartje gemaakt.
Het geboetseerde poppetje is vrij grof uitgevallen, ik ben er intussen achter dat marsepein behoorlijk inzakt en je daar bij het boetseren rekening mee moet houden. Het bootje heb ik uit bisquit gesneden en daar waar mogelijk gevuld en toen bekleed. De oranje vissen hadden ook beter gekunnen, zij komen niet erg goed uit de verf.
http://i51.tinypic.com/dv4oo.jpg
[feedback welkom]
PS.apart detail, de jarig vond het hoofd van het poppetje blijkbaar wat minder en toen alle visite er was inclusief ikzelf, en de taart eindelijk aangesneden mocht worden.Zij zei mag hij aangesneden, dan hak ik er als eerste haar kop af, en dat deed zij ook. Iedereen was met stomheid geslagen op 1 na die kreeg de slappe lach. Ik voelde me behoorlijk lullig kan ik wel zeggen.
Maar ja kinderen zijn eerlijk.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

2 Laatst bewerkt door Sannn (16-10-2011 23:59)

Re: Taart met 3 d bootje

Ik vind het een hele leuke taart hoor. Jammer dat de foto van bovenaf is genomen.

Ben eerlijk gezegd een beetje met stomheid geslagen om de reactie van je buurmeisje......... :think:
Hopelijk hebben haar ouders haar wel aangesproken op haar gedrag...Ik kan me voorstellen dat je je lullig voelde..... :(

Ik vind je bootje en je water lelies trouwens erg goed gelukt!

Groetjes San

3

Re: Taart met 3 d bootje

Ziet er heel leuk uit! Hoe oud was je buurmeisje geworden?

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

4

Re: Taart met 3 d bootje

Ik had nog een foto, met iets meer van de zijkant.
Het meisje werd 10.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
http://i53.tinypic.com/2vbpn54.jpg

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

5

Re: Taart met 3 d bootje

Nou zeg wat een reactie van het buurmeisje.  :s

Ik vind het een helel leuke taart!!

6

Re: Taart met 3 d bootje

Mooie taart!! ik denk je buurmeisje niet zo erg tevreden met haar zelf is.

7

Re: Taart met 3 d bootje

wat een knappe taart zeg :thumb:




( :shh: en eerlijk gezegd had ik ook de slappe lach gekregen :Y  :o ; dames, ze is 10 geworden... kan me haar reactie zo goed voorstellen en dat heeft niks met gelijkend of heel veel werk te maken :nooo )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Re: Taart met 3 d bootje

Bedankt voor jullie reacties!
Inderdaad ze is 10, en eigenlijk een verschrikkelijk lief kind!
maar klaarblijkelijk was de taart niet wat ze verwacht had.
Het bootje wilde ze trouwens wel bewaren.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

9

Re: Taart met 3 d bootje

ik denk dat een kind van 10 het gewoon heel leuk vindt om zichzelf te onthoofden :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Re: Taart met 3 d bootje

Carien schreef:

ik denk dat een kind van 10 het gewoon heel leuk vindt om zichzelf te onthoofden :Y

:Y  precies dat denk ik ook. Ze zien op tv en in games niet anders, ik denk dat je het los moet zien van de taart.
Want de taart is gewoon helemaal leuk, meisje, bootje en waterlelies zijn super.
Ik maak voor zondag een taart met een skateboarder die ook de jarige voor moet gaan stellen......ben benieuwd of hij ook zo'n soort reactie zal hebben.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

11

Re: Taart met 3 d bootje

Ik ben blij met jullie reacties!
Heb het toch te somber ingezien.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

12

Re: Taart met 3 d bootje

Ik vind het een super taart en wat ik vind van de reactie daar zwijg ik maar over.
Het is een mooi geheel!!

(Ik ben dus even op zoek gegaan naar wat taarten van jou Tiny. ;) )

13

Re: Taart met 3 d bootje

heleena schreef:

Ik vind het een super taart en wat ik vind van de reactie daar zwijg ik maar over.
Het is een mooi geheel!!

(Ik ben dus even op zoek gegaan naar wat taarten van jou Tiny. ;) )

Zoveel staan er nog niet op het forum van mij,ik heb er al wel een paar meer gemaakt hoor. Zal er nog eens wat plaatsen

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!