1

Onderwerp: ohh kom er eens kijken...

wat ik voor moois heb gemaakt. Nee helaas nog niets voor de Sint maar wel een mooie Woezel en Pip stapel. Bedankt voor de inspiratie!
Bij de bruidstaart vind ikzelf de afstand van de taarten niet zo mooi. 30/25/20. En helaas heb ik ook nog geen mooie foto, het was inmiddels half 2 snachts. Maar toch ben ik er wel blij mee.

Kijk maar:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JNKQKKYQ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TFDNQBXQ-D.jpg

Bedankt voor het kijken!

2

Re: ohh kom er eens kijken...

héél leuk en toch mooi die wit-groen combinatie!

Take a walk on the cake side of life

3

Heel mooi!
W&P blijft leuk he, en je lime groene taart is ook erg mooi, friise kleur ook!!

Groetjes Marianne

4

Mooi allebei.

5

mooie bruidstaart :Y  :thumb:

:think: welke bloemuitstekers zijn dat? O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Carien schreef:

mooie bruidstaart :Y  :thumb:

:think: welke bloemuitstekers zijn dat? O-)

Deze uitstekers heb ik vorig jaar in Birmingham gekocht, en ik heb eigenlijk geen idee van wie. Ik zal nog even op zoek gaan, en dan hoor je het nog.

Je Woezel en Pip is super mooi geworden. Nou vind ik je bruidsstapel ook mooi. Leuk eens andere frisse kleuren en een mooi bloemmetje.

Ik ben het met je eens dat ik de afstand van de taarten minder mooi vind. Die is juist bij de Woezel en Pip helemaal mooi. Wat zijn daar de taartgroottes van?

mieperdepiep schreef:

Je Woezel en Pip is super mooi geworden. Nou vind ik je bruidsstapel ook mooi. Leuk eens andere frisse kleuren en een mooi bloemmetje.

Ik ben het met je eens dat ik de afstand van de taarten minder mooi vind. Die is juist bij de Woezel en Pip helemaal mooi. Wat zijn daar de taartgroottes van?

Dank je wel, de afstand van de Woezel en Pip is 30/20/12,5.