1

Onderwerp: Ervaringen met de Sligro?

Ik wil er woensdag heen gaan voor onder andere kleurstof, fondant en bakmixen. Is het de moeite waard of kan ik beter online ergens anders bestellen? hebben ze ook materialen en uitstekers? Alvast hartstikke bedankt!

2

Re: Ervaringen met de Sligro?

Ik ben niet bekend met hun bakmixen en smaak-/kleurstoffen. Maar wel met hun fondant, die vind ik persoonlijk goed werken.
Materialen en uitstekers kan ik me niet herinneren daar te zijn tegengekomen, maar heb er ook nog nooit naar gezocht :)

3

ze verkopen bij de sligro tegenwoordig ook de mixen van funcake

Het leven is een Cupcake, oneindig veel mogelijkheden.

4

Madebystef schreef:

ze verkopen bij de sligro tegenwoordig ook de mixen van funcake

Ooh echt waar? Dat is fijn. Ik moet nu telkens een half uur rijden voor de groothandel en de Sligro zit bij mij om de hoek!

Groetjes Puck

volgens mij hangt dat af van welke sligro je komt, want bij die grote sligro';s verkopen ze ook bakels fondant en die hier in utrecht heeft dat niet.

[move]--> td algemeen (want je vraag gaat niet over bekleden)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

tipsytaartje schreef:

volgens mij hangt dat af van welke sligro je komt, want bij die grote sligro';s verkopen ze ook bakels fondant en die hier in utrecht heeft dat niet.

[move]--> td algemeen (want je vraag gaat niet over bekleden)

Dit klopt het assortiment verschilt per sligro bij mij in de buurt heb je er 2 en bij de ene heb je bijvoorbeeld ook uitstekers en bij de andere niet en andersom ook met andere producten

walking on buttercreamclouds .....

7

als ik jou was zou ik voor zekerheid op site kijken hoe groot het filiaal is. in Goes zit een klein filiaal en daar hebben ze vrij weinig... alleen het fondant en misschien de bakmixen nu maar geen uitstekers enz

Smart critiques, Stupid creates

8

Ik zou even bellen, want bij de sligro in amsterdam ben ik nog geen FC of uitstekers tegen gekomen.
In het algemeen vind ik de sligro top! Goed advies, goeie producten en vriendelijk hulpvaardig personeel en.....lekkere hapjes proeven.

~ Never waste a good crisis... ~

9

Hier in Veghel verkopen ze fondant, isomalt, marsepein enz. Het assortiment kleurstof is niet groot, maar je kunt ook mengen. Uitstekers hebben ze alleen in het rond en rond gekarteld. Wegwerpspuitzakken en taartdozen zie ik daar ook steeds meer.
Toch wel de moeite waard om er eens te gaan kijken!!
Bij de Makro hebben ze meer van dat spul, maar ja, die moet dan wel in de buurt zitten!!