Onderwerp: vroeeeeeemm daar komt Mario in z'n kart
Mario kart voor mijn buurjongen,ik wilde eens een andere Mario maken.
Gesneden van biscuit,ging wel wat lastig
bonbloc met vanillecreme en kersenjam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » vroeeeeeemm daar komt Mario in z'n kart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mario kart voor mijn buurjongen,ik wilde eens een andere Mario maken.
Gesneden van biscuit,ging wel wat lastig
bonbloc met vanillecreme en kersenjam
Onwijs goed gelukt joh!! Zeker weer iets anders!! Lijkt me lastig hoor zo in 3D! Toppie!!!
heel moo!
Wow, wat is die leuk en knap gemaakt.
mooi
heeeel moooi!
Wat gaaf is deze!
Hij is gewéldig!! Ziet er mooi strak uit ondanks dat het van biscuit is!
Heel mooi gemaakt
hoedje af! lekker strak én lekker origineel!
Hahah Geweldig!
heel knap gemaakt!
Ja die is gaaf
Aaarrgh m'n zoontje wil dezelfde, ik scrolde heel snel naar beneden toen hij voorbij kwam lopen maar net niet snel genoeg
Oooh mama ik wil dezelfde voor m'n verjaardag waarop ik antwoord, maar die zwarte dan van Leonie die wilde je toch
Ik vind 3d taarten zo moeilijk dus nogmaals super gaaf
en namens m'n zoontje "trop cool"
Heeeeeeeeeel erg supergaaf!!!!!!!!!
Ja die is gaaf
Aaarrgh m'n zoontje wil dezelfde, ik scrolde heel snel naar beneden toen hij voorbij kwam lopen maar net niet snel genoeg
Oooh mama ik wil dezelfde voor m'n verjaardag waarop ik antwoord, maar die zwarte dan van Leonie die wilde je tochIk vind 3d taarten zo moeilijk dus nogmaals super gaaf
en namens m'n zoontje "trop cool"
niet je er te gemakkelijk van af maken hoor Femke...als hij nou zooooo graag een mario-raceauto wil..dan kun je dat best voor hem maken, vind ik
Madame Gâteau schreef:Ja die is gaaf
Oooh mama ik wil dezelfde voor m'n verjaardag waarop ik antwoord, maar die zwarte dan van Leonie die wilde je tochIk vind 3d taarten zo moeilijk dus nogmaals super gaaf
en namens m'n zoontje "trop cool"niet je er te gemakkelijk van af maken hoor Femke...als hij nou zooooo graag een mario-raceauto wil..dan kun je dat best voor hem maken, vind ik
Ja dat vind ik ook hoor Femke gewoon de zwarte taart van Leonie met een 3D mario kart erop,twee vliegen in een klap
leonietje schreef:Madame Gâteau schreef:Ja die is gaaf
en namens m'n zoontje "trop cool"niet je er te gemakkelijk van af maken hoor Femke...als hij nou zooooo graag een mario-raceauto wil..dan kun je dat best voor hem maken, vind ik
Ja dat vind ik ook hoor Femke gewoon de zwarte taart van Leonie met een 3D mario kart erop,twee vliegen in een klap
o da's ook een goeie idd Daan....laat haar maar lekker zweten....
Hij is wel zo kei goed gemaakt, ben echt een fan van je
Wauwie!!! cool Daan! Echt gaaf zeg!
O, die arme Femke..... Jullie zijn wel streng voor haar hoor Daan en Leonie!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » vroeeeeeemm daar komt Mario in z'n kart