1

Onderwerp: Chocobiscuit

Hai allemaal,

Ik wil graag zelf chocobiscuit maken, er staat cacaopoeder. Kan dat eventueel met Nesquic? (weet echt niet of dat dat mogelijk is hoor... ben slechts een beginner)

En kan ik die chocoladetaart (moet een chocobom voor over 2 weken worden) dan het beste met of zonder vulling invriezen?

2 Laatst bewerkt door djehr (05-11-2011 21:01)

Re: Chocobiscuit

Ik zou geen nesquick gebruiken maar pure cacao. Kun je gewoon in de supermarkt kopen. Ook kun je er voor kiezen om gewone chocolade door je biscuit te doen. Ik zoek even het topic voor je...

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=149071

3

Dankjewel, ga er van de week maar mee aan de slag :)

Het moet een echte chocobom worden... Mijn 2de taart, een vriend wil graag een taart met veel chocola, nou chocola zal die krijgen ;)

4

Als het een echte Chocobom moet worden zou ik voor een Sacher torte gaan. Die is veel compacter dan met Chocobiscuit.
Ga je toch voor de biscuit dan zou ik het afmaken met choco ganach.

Nesquic bevat naast cacao poeder ook veel melkpoeder en andere ingerdienten. Beter pakje cacao halen.

Suc6,
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

5

Thanks, zal 't onthouden!

6

En ik ben wel benieuwd hoe die chocbom er uiteindelijk uit zal zien. ;)

7

Ofcourse zal ik er een foto van maken ^^ Ik ga het biscuit deze week al maken, en volgende week zaterdag moet ie helemaal af zijn.